dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Estratègies d'aprenentatge"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-15 de 15

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Anàlisi de com aprèn estratègies de càlcul mental l'alumne de 2n d'Educació Primària, fora del context escolar 

      Roche i Ceron, M. Carme (2018-09)
      El treball de recerca que es presenta a continuació, té com a finalitat identificar i conèixer com aprèn estratègies de càlcul mental, l’alumne de 2n d’Educació Primària que segueix la seva escolarització ...
    • Anàlisi de l'ús, el coneixement i la formació en aprenentatge cooperatiu entre el professorat d'Educació Secundària Obligatòria d'Educació Física de Mollet del Vallès 

      Martí Pérez, Ruben (2017-06)
      El present estudi pretén analitzar el grau de formació, el grau de coneixement i la freqüència d’ús de l’aprenentatge cooperatiu entre el professorat de l’Educació Secundària Obligatòria d’Educació ...
    • Anàlisi de les estratègies de càlcul mental que utilitzen els alumnes a l'hora de resoldre càlculs de suma, resta, multiplicació i divisió 

      Vila Cortés, Clara (2017-09)
      La present recerca té com a finalitat identificar com calculen mentalment nens i nenes de 6è d’Educació Primària d’una escola pública de Catalunya que no se’ls ha ensenyat, des de l’escola, l’algoritme ...
    • Anàlisi del paper de l'Educació Física en l'aprenentatge basat en projectes 

      Teixidó Orriols, Mariona (2018)
      L’objectiu principal d’aquest estudi és aprofundir en el coneixement de la metodologia d’aprenentatge basat en projectes. Aquesta metodologia innovadora s’està implantant actualment en una gran quantitat ...
    • El “ChatGPT” com a eina psicoeduca7va de retroalimentació en el procés de revisió de la composició escrita en alumnes d’ESO 

      González Espinosa, Regina (2024-05)
      Aquesta invesJgació té com a objecJu principal examinar, des d’una perspecJva construcJvista, la uJlitat del ChatGPT com a eina psicoeducaJva per a la revisió de textos en el context de la composició ...
    • Cognitive grammar learning strategies in the acquisition of tense-aspect morphology in L3 Catalan 

      Comajoan, Llorenç (2019)
      This study investigates grammar learning strategies and the acquisition of L2 tense-aspect morphology through the retrospective think-aloud processes of a group of L3 learners of Catalan. A total of 18 ...
    • Com resolen sumes mentalment els alumnes de 4t, 5è i 6è i quina influència pot tenir la metodologia emprada pels docents? 

      Miró Font, Margalida (2018-09)
      Aquest treball de fi de màster té el propòsit d’estudiar com els alumnes de 4t a 6è d’educació primària realitzen sumes mentalment i quina influència pot tenir en ells la metodologia que empren les ...
    • Diseño y evaluación de intervenciones educativas, basadas en las Estrategias de Aprendizaje Preferentes de adolescentes y jóvenes 

      Sánchez Socarrás, Violeida (2017-03-27)
      Se realizó un estudio de intervención, con evaluación pre y post-intervención para evaluar tres talleres educativos colectivos, diseñados según las estrategias de aprendizaje de los participantes. Sobre ...
    • EFL teaching strategies in 6th grade primary education 

      López Arrieta, Mª Victoria (2025-01-15)
      This study examines the teaching strategies used by English as a Foreign Language (EFL) in-service teachers in sixth-grade primary school classrooms. The primary objective of this piece of research ...
    • Evolución en los conocimientos sobre alimentación: una intervención educativa en estudiantes universitarios = Developments in food knowledge: an educational intervention in university studentes 

      Sánchez Socarrás, Violeida; Aguilar Martínez, Alicia; González, Fabián; Esquius, Laura; Vaqué Crusellas, Cristina (2017)
      To analyze the relationship between the level of knowledge about food, the degree of adherence to the Mediterranean Diet (MeDi) and nutritional status; an intervention study was performed with pre- ...
    • Identificació d’estratègies informals per a resoldre problemes de suma i resta 

      Prado Panadero, Belen (2013-05)
      Aquest treball està enfocat en la identificació de les estratègies informals per resoldre problemes de suma i resta que utilitzen els infants d’una aula de P4. A més a més, en aquest treball també parlaré ...
    • Influència de l'autoconcepte i les estratègies d'aprenentatge sobre el rendiment acadèmic d'estudiants universitaris 

      Aguilà Sangrà, Núria (2024-05)
      L’objectiu d’aquest estudi és identificar la influència de l’autoconcepte i les estratègies d’aprenentatge sobre el rendiment acadèmic d’estudiants universitaris. La mostra consisteix en 50 subjectes ...
    • Using games as a teaching and learning strategy: how are they used in a Catalan school 

      Rodríguez i Collazo, Sara (2014-05)
      Generalment, es creu que els jocs han estat sempre considerats com a activitats per a dur a terme durant el temps de lleure dels infants, i rarament han sigut considerats com a part de l’aprenentatge ...
    • La vida d’un infant amb trastorn de l’espectre autista. La importància del treball interdisciplinari pel diagnòstic i tractament del TEA. 

      Hernández Espejo, Carla (2024-05-08)
      El Trastorn de l'Espectre Autista (TEA) és un trastorn del neurodesenvolupament caracteritzat fonamentalment per la seva dificultat en la interacció social i la comunicació, juntament amb una sensibilitat ...
    • La vivència d’una família amb un infant amb trastorn de l’espectre autista 

      Rios Valcarcel, Paula (2025-05-19)
      Aquesta recerca es basa en quin ha estat el suport i les estratègies rebudes per part de l’escola després que una família en concret rebi el diagnòstic del seu infant (Trastorn de l’Espectre Autista ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC