dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Futbol Club Barcelona"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-9 de 9

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Anàlisi de la incidència del sistema de joc en la creació de situacions de superioritat numèrica en el futbol amb el juvenil “A” del Futbol Club Barcelona 

      Vilà Carreras, Ferran (2014-05)
      El present treball es centra en l’estudi de les situacions de superioritat numèrica generades al llarg de la temporada 2013-2014 de l’equip Juvenil A del Futbol Club Barcelona. L’objectiu principal ...
    • Anàlisi i comparació de la finalització de les situacions d’atac entre el Reial Madrid F.C. i el F.C. Barcelona 

      Combellé Canellas, Roger (2018-05-14)
      L’objectiu d’aquest estudi és analitzar i comparar com finalitzen les situacions d’atac el Reial Madrid C.F. i el F.C. Barcelona. L’estudi té com a mostra un total de 12 partits, 6 de cada equip, tres ...
    • La construcción de la marca ‘Qatar’ a partir del deporte: ‘sports place branding’ y prensa deportiva catalana 

      San Eugenio Vela, Jordi de; Ginesta Portet, Xavier (2013)
      Los grandes eventos deportivos se han utilizado con fines promocionales para los territorios desde el siglo XIX. En este sentido, la Copa del Mundo de la FIFA de 2022, que se celebrará en Qatar, ...
    • FC Barcelona and Africa: The Blind Spot of Corporate Communication 

      Martínez Corcuera, Raúl; Mauro, Max (2024)
      This chapter explores the corporate communication strategies of FC Barcelona, with a specific focus on the continent of Africa. It first highlights the historical role played by Africa as a pool of ...
    • Global football in the US market. The internationalization of FC Barcelona and its media coverage 

      Ginesta Portet, Xavier; San Eugenio Vela, Jordi de; Bonet, Pau; Ferrer, Martí (2020)
      The aim of this paper was to analyse the media coverage of the launch of FC Barcelona in NewYork (September 2016), when their commercial office was opened. Other specific objectives were to describe the ...
    • Influència de les accions dels centrals del Futbol Club Barcelona: recepció de la pilota, dins de la zona de iniciació del joc, per tal que aquesta arribi de forma controlada a la línia més avançada de l'equip 

      Lira Fernández, Eric (2014-05)
      Segons Cano (2009:26), el FC Barcelona “és un model que evoluciona sense negociar amb els valors extraordinaris, on cada element que apareix, per optimitzar el sistema, no incomoda, ni deforma la ...
    • Lionel Messi as a Global Icon: The Player as Personal Brand in the History of FC Barcelona 

      Faedo, Nahuel Ivan; Corrius i Gimbert, Montse (2024)
      The main objective of the following chapter is to provide a comprehensive analysis of Lionel Messi's identity as a global icon and brand of FC Barcelona. Our study also explores the subtleties of the ...
    • El perfil del culer 

      Bogunyà Protin, Alexandra (2019-05)
      El Barça és una institució que mou muntanyes. Es pot estudiar en molts àmbits diversos i és cert que per internet, en llibres, articles, revistes i tota mena de suports hi ha molta informació i molts ...
    • The Use of Football as a Country Branding Strategy. Case Study: Qatar and the Catalan Sports Press 

      Ginesta Portet, Xavier; San Eugenio Vela, Jordi de (2014)
      The main objective of this article is to analyse the sport place branding strategy of Qatar, a Persian Gulf country that is using the income from the commercialisation of its gas to create an economy, ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC