dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Habilitats socials"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-7 de 7

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Ajuste socio-emocional del adulto superdotado. Un estudio cualitativo de casos múltiples 

      Del Pozo Fernández, Laia (2022)
      La presente investigación tiene como finalidad profundizar en el ajuste socio-emocional de los adultos con superdotación. Para ello, se recogió información a partir de una entrevista semi-estructurada ...
    • Anàlisi de la influència de l’aprenentatge cooperatiu en la implementació de la unitat didàctica de bàdminton, al curs escolar de 2n d’ESO de l’Institut de Sarrià de Ter 

      Comas Rosselló, Sebastià (2021-06-04)
      Es porta a terme una anàlisi del model pedagògic de l'aprenentatge cooperatiu dins les classes d'Educació Física, concretament al curs de segon d'ESO de l'Institut de Sarrià de Ter. L'objectiu general ...
    • Aprenentatge sobre les emocions: la seva influència en l'aprenentage sobre habilitats socials. Desenvolupament i anàlisi d'una intervenció en una aula de P3 

      Pérez Paredes, Anna (2014-05)
      Amb aquest treball es pretén comprovar, si l’aplicació d’un conjunt d’activitats dirigides a treballar les emocions, millora les habilitats socials dels alumnes d’Educació Infantil. En primer lloc, es ...
    • La intel·ligència emocional i la seva relació amb el benestar psicològic i les habilitats socials 

      Vidal Amaro, Graciela (2019-05)
      En l’actualitat, la intel·ligència emocional és un tema que desperta un elevat grau d’interès en la nostra societat. En els últims anys, la Psicologia ha passat d’un model centrat en els trastorns ...
    • Quines característiques hauria de tenir el perfil professional d'un/a professor/a d'educació física en la secundària? 

      Marín i Nogueira, Núria (2013-05)
      L’objectiu que pretén aquest treball final de Grau en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport, és fer una aproximació inicial a la caracterització dels professors d’Educació Física en la secundària ...
    • Les relacions dels nens i nenes amb síndrome de down en espais de lleure a Catalunya 

      Galbany Bagaria, Judith (2015-05)
      El treball que es presenta a continuació pretén aprofundir en la qüestió de “Les relacions socials dels nens i nenes amb Síndrome de Down en els espais de lleure”, amb la intenció de conèixer com són ...
    • El trabajo de las habilidades socio-emocionales como factor protector para el desarrollo de trastornos del comportamiento 

      Toledo Cabrerizo, Paula (2017-05)
      El objetivo de este trabajo es determinar si mediante el trabajo de las habilidades socio-emocionales durante las tres etapas de educación infantil existen menos niños con factores de riesgo para ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC