dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Igualtat d'oportunitats educatives"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-16 de 16

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • A voltes amb la coeducació. De la igualtat de gènere a l'educació en la diversitat 

      Carrillo, Isabel; Fatsini, Esther; Guitart Aced, Rosa; Prat Viñolas, Pilar (2010)
      Reflexionem i ens plantegem diferents realitats que reflecteixen mirades diverses sobre les dones, el gènere o les interrelacions entre dones i homes, per centrar-nos en el context educatiu, les ...
    • Alliance 3 - School, Family and Community against early school leaving 

      Université Catholique de l’Ouest, UCO; Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya; Nyborg Ungdomsskole Youth School; Eötvös Loránd University (2022)
      This report is an assessment of the training course Preventing and combatting early school leaving, carried by the Alliance 3, that has, as coordination the Catholic Western University (French: Université ...
    • Anàlisi de com la mobilització dels recursos que disposa una escola poden determinar practiques educatives més inclusives 

      Badia Moreno, Ariadna; Pons Tomas, Maria (2022)
      L’atenció educativa inclusiva és un gran repte a la societat i als centres educatius, ja que cada alumne/a és diferent. L’aprenentatge és un procés personalitzat que cada individu realitza des de la ...
    • La comunitat gitana i l'educació 

      Ballester i Amador, Casandra (2020-05)
      Aquest treball intenta mostrar que la comunitat gitana forma part de la nostra societat com una de les principals minories ètniques i poble. A més, aquesta investigació està estretament relacionada ...
    • La democracia escolar desde las voces del alumnado: gobernanza y habitanza 

      Beneyto Seoane, Mar; Parareda Pallarès, Alba; Tellado, Itxaso (2020)
      Trazamos el presente capítulo a partir de los resultados de la investigación «Demoskole. Democracia, participación y educación inclusiva en los centros educativos de secundaria», centrada en analizar ...
    • L'educació al Brasil: "l'escola pública i l'escola privada" 

      Costa Font, Laura (2016-01)
      L’educació és considerada la principal garantia de la conquista de la llibertat i igualtat d’oportunitats a tots els ciutadans, independentment del sexe, ètnia o classe social. Però al Brasil les ...
    • Els elements de l'aula multigrau que poden promoure les oportunitats d'aprenentatge 

      Moragas Mollfulleda, Laura (2020-05)
      Aquesta recerca és un estudi de cas, que s’ha portat a terme a una escola de Girona on està organitzada amb grups multigrau. És a dir, infants d’edats heterogènies interactuen i aprenen junts dins d’una ...
    • "Escoles democràtiques en comú": primeres notes per produir escoles democràtiques a partir de pràctiques comunitzants 

      Collet, Jordi (Collet i Sabé) (2017)
      Estem vivint, en paraules de Todorov, un enfrontament entre el neoliberalisme i la democràcia. Davant d’aquest conflicte profund que està soscavant els pilars de la legitimitat de la democràcia ...
    • Guidelines for the organization of the training course “Preventing and combatting early school leaving” 

      Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya; Université Catholique de l’Ouest, UCO; Nyborg Ungdomsskole Youth School; Eötvös Loránd University (2022)
      Nowadays the scientists in education, the international organizations, the national educational policies study the subject of early school leaving. Most countries have developed their own national ...
    • How Policies of Priority Education Shape Educational Needs: New Fabrications and Contradictions 

      Alegre, Miquel Àngel; Collet, Jordi (Collet i Sabé); González, Sheila (2011)
      This article aims to interpret how different policies of priority education deal with the notions of “educational needs” and “educational inequalities.” Indeed, it is the processes and mechanisms ...
    • Imaginarios y realidades educativas. La posibilidad de educar en la igualdad desde y en la diferencia 

      Carrillo, Isabel (2006)
    • Impact of COVID-19 inequalities on children: An intersectional analysis 

      Lemkow Tovías, Gabriel; Lemkow, Louis; Cash-Gibson, Lucinda; Benach, Joan (2023)
      Societal concerns about the effects of the COVID-19 pandemic have largely focussed on the social groups most directly affected, such as the elderly and health workers. However, less focus has been ...
    • Preventing and combatting early school leaving Professional practices in Europe 

      Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya; Université Catholique de l’Ouest, UCO; Eötvös Loránd University; Nyborg Ungdomsskole Youth School (2022)
      Education has now become a right for everyone in Europe, but not all children fit easily into a system. We went from the simple notion of "non-qualification" or "academic difficulty" a few years ago, ...
    • Repensar la escuela inclusiva y democrática con las voces del alumnado. Dos estudios de caso 

      Soldevila Pérez, Jesús; Farré Riera, Laura; Simó, Núria (2025)
      INTRODUCCIÓN. La investigación educativa evidencia que la democratización de los contextos educativos y la inclusión de todo el alumnado se relacionan con la mejora de las escuelas y dicha mejora con ...
    • El repte de la interculturalitat en una aula de P5 d'una escola de màxima complexitat 

      Zaragozá i Escosa, Mar (2020-05)
      La diversitat cultural és una realitat a Catalunya, i les escoles han de transmetre als infants els valors i el respecte cap a totes les cultures. Han d’educar a les futures generacions per conviure ...
    • Els rols de gènere en l'àmbit de l'educació física 

      Lecumberri Gómez, Cati; Collet, Jordi (Collet i Sabé) (2010)
      El projecte Pràctica Bimba és una col·lecció de contes infantils que pretén trencar amb la rigidesa de l’educació dels rols de gènere que anem experimentant en el procés de socialització. Aquesta ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC