dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Mitjans de comunicació digitals"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-4 de 4

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • El branded podcast como estrategia corporativa y de marca: sentido de pertenencia, pedagogía social y posicionamiento 

      Sellas, Toni; Martínez Otón, Laura; Ortega Seguí, Juanma (2021)
      El sonido ha acrecentado las posibilidades para las marcas en sus planes de marketing y comunicación al margen del negocio de la radio. El podcasting, audio que se busca y elige, consumido con la intimidad ...
    • Creació d’una plataforma digital d’informació a la comarca de la Segarra 

      Berna Baella, Marta; Cererols Sala, Laia (2017)
      La Segarra és una comarca de la província de Lleida. Actualment, la seva cobertura mediàtica és limitada, en el cas dels mitjans impresos i audiovisuals, i no existeix cap diari digital oferint informació ...
    • Estudi sobre els mitjans de comunicació digitals socis d’AMIC 

      Navarro Güere, Héctor; Coll, Ignasi; Piñero, José Carlos (2017)
      Davant el constant creixement durant la darrera dècada dels mitjans d’informació digitals en català i veient que estem al vell mig d’una revolució digital que transformarà ràpidament l’ecosistema dels ...
    • Mapping conversations about new media: the theoretical field of digital communication 

      Scolari, Carlos Alberto (2009)
      This article reflects on the current state of digital communication studies in the context of mass communication research. The objectives of the article are: 1) to characterize the enunciators and ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC