Listando por materia "Serveis d'atenció al client"
Mostrando ítems 1-3 de 3
-
Informe de tendències i casos setembre 2014 : Serveis sota demanda: ara i aquí. Repensar l’espai de treball
(2014-09)Aquest informe del mes de setembre recull casos d’innovació relacionats amb dues tendències destacades: • Serveis sota demanda: ara i aquí • Repensar l’espai de treball Les tendències que es descriuen ... -
Projecte P.I.T.O.S (Projecte d'informació telefònica d'orientació al S.A.T)
(2011-09-26)JCM és una empresa dedicada al disseny de sistemes de control d’accés. Disposa d’uns equips elèctrics amb molts paràmetres configurables, així es poden utilitzar en molts tipus d’instal•lació. Aquets ... -
La simulación como metodología formativa para desarrollar la empatía en los equipos de sala en la restauración
(2024-07-17)La competència “empatia” és clau per la satisfacció dels clients en la restauració i, conseqüentment, per la sostenibilitat econòmica dels negocis. La finalitat de la investigació és explorar i aportar ...