dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Alumnes"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-7 de 7

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Agrupament de l'alumnat: organització de l'aula d'educació física amb alumnes de diferents nivells d'aprenentage 

      Escandell Peso, Sergi (2014-05)
      El correcte agrupament de l’alumnat facilitarà la consecució dels seus objectius d'aprenentatge. En les sessions d'educació física, però, es treballa mitjançant diversos tipus d'agrupaments. Al llarg ...
    • Anàlisi i creació d’un banc de recursos educatiu inclusiu 

      Compte Catot, Marcel (2025-05-19)
      Actualment, a Catalunya, hi ha una gran proposta de bancs de recursos per a poder obtenir materials per a treballar a l’aula. Tot i això, els bancs molt sovint no resulten útils, ja sigui per la ...
    • Corregim a mida. Sense por però amb senderi 

      Comajoan, Llorenç; Birello, Marilisa; Salguero, Tania (2024)
      L’article proposa reflexions sobre com es poden corregir i comentar els textos escrits d’estudiants de secundària i, en concret, de l’alumnat que no té el català com a llengua familiar. S’hi proposen ...
    • Elaboració d’un decàleg pel professorat que es trobi amb alumnat nouvingut en la matèria d’educació física 

      Vallès Martorell, Nil (2025-05-19)
      Aquest treball de fi de grau té com a objectiu principal elaborar un decàleg de pautes per al professorat d’Educació Física que es troba amb alumnat nouvingut, amb la finalitat de facilitar-ne la ...
    • ¿Es posible vivir la escuela como sujeto y alumno? 

      Bosco, Alejandra; Ortiz, Marta; Ruiz, Mariel Alejandra; Simó, Núria (2005)
      La subjetividad infantil es una construcción sociohistórica en la que la escuela ejerce su papel al situar a los niños y niñas en la categoría de alumno. Las autoras detectan una relación causa-efecto ...
    • Estratègies per optimitzar el temps de pràctica motriu en les sessions d'educació física 

      Escandell Peso, Sergi (2013-05-10)
      L'alumne necessita practicar per aprendre. En les classes d'educació física, però, aquesta pràctica es veu limitada per molts factors que, per petits que siguin, quan s'ajunten provoquen que el temps ...
    • El reconeixement de les veus de l'alumnat per a la reflexió de la pràctica educativa a secundària 

      Farré Riera, Laura (2021-07-02)
      La tesi se centra en el reconeixement de les veus de l’alumnat i en la seva participació en els contextos d’aprenentatge, i situa els nois i noies com a agents actius i corresponsables de l’acció ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC