dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Anglès -- Aprenentatge"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-8 de 8

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • A Bilingualised English Dictionary for Catalan Speakers 

      Corrius i Gimbert, Montse; Pujol, Dídac (2010)
      In view of the benefits of both monolingual and bilingual dictionaries, a new type of dictionary which combines the strong points of a monolingual learner's dictionary with those of a bilingual ...
    • Diccionaris per a l'aprenentatge d'una llengua estrangera: més enllà dels diccionaris monolingües, bilingües i bilingualitzats 

      Pujol, Dídac; Corrius i Gimbert, Montse; Masnou i Suriñach, Joan (2005)
      Partint d’una discussió entorn dels avantatges i de les limitacions dels diccionaris monolingües, bilingües i bilingualitzats destinats a l’aprenentatge d’una llengua estrangera, aquest article analitza ...
    • Gamification as a strategy for learning english language in primary education 

      Piqué Prat, Thaís (2024-05)
      Gamification is considered a pedagogical strategy that uses games within the teaching-learning process, having as a prominent feature its versatility when choosing both virtual and face-to-face games ...
    • Implementing the cooperative learning approach in a secondary EFL classroom: students’ learning and engagement perceptions on cooperative learning 

      Ramírez Llobregat, Elena (2021-06)
      The purpose of this study is to gain insight into the students' perceptions on learning and engagement as a result of the implementation of cooperative learning in the EFL secondary classroom. ...
    • Learning English through music boxes in Early Childhood Education 

      Comellas Ortega, Júlia (2023-05-12)
      The purpose of this study is to analyze the acquisition of receptive and productive vocabulary in English among a group of very young learners. Children were tested through a pre-test, post-test, and ...
    • The role of maternal L2 use, age of onset, and length of L2 exposure on L1 Spanish L2 English spontaneous production among young children 

      DesLauriers, Danielle (2021-09-01)
      The main purpose of this study was to examine the impact of several exposure variables on L2 English production among L1 Spanish children aged 3–6 years in a Montessori environment that did not requ ...
    • The Role of the Learner's Native Culture in EFL Dictionaries: An Experimental Study 

      Pujol, Dídac; Corrius i Gimbert, Montse (2013)
      This article aims to demonstrate the hypothesis that the use of native culture (C1) in EFL learners' dictionary definitions and/or examples is useful in the comprehension of the looked-up words. This ...
    • Unlocking literacy: Do efl young learners find difficulties when reading in english? 

      Coma Roca, Núria (2024-05)
      Els objectius d’aquest estudi estan relacionats amb el complex procés d’ensenyar a comprendre textos en anglès a joves aprenents de llengua anglesa. El primer objectiu és demostrar que els joves ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC