dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Aules d'acollida -- Catalunya"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-2 de 2

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • L’evolució de les aules d’acollida a Catalunya: anàlisi dels canvis produïts durant els quinze anys d’existència pel que fa als recursos, al professorat i a l’avaluació 

      Ortí Cano, Fàtima-Núria (2020-06)
      El present treball té com a objectiu principal observar els canvis metodològics, administratius, econòmics, formatius, etc., que s’han desenvolupat en els quinze anys d’existència de les aules d’acollida ...
    • Millorar la situació social entre l'alumnat de l'aula d'acollida i el seu grup classe: la percussió de carrer com a eina social 

      Aragón Vernet, Carlos (2023-05-01)
      Resum La present investigació pretén conèixer i millorar la situació social dels i les alumnes nouvinguts/es partícips en un centre educatiu públic català. Tractarà d’endinsar-se a l’aula d’acollida ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC