dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Castellà -- Educació primària"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-2 de 2

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Changes in language use with peers during adolescence: A longitudinal study in Catalonia 

      Comajoan, Llorenç; Vila Moreno, F. Xavier; Ubalde, Josep; Bretxa, Vanessa (2020)
      This article presents a longitudinal panel study analyzing the evolution of a sample of more than 1000 informants in the language practices with peers during the period between the end of primary education ...
    • The longitudinal development of language attitudes towards Spanish and Catalan during the transition from primary to secondary school 

      Comajoan, Llorenç; Illamola, Cristina; Sendra, Montserrat; Vila Moreno, F. Xavier (2023)
      This study investigates the longitudinal development of language attitudes towards Catalan and Spanish over a five-year period in the transition from primary to secondary education of a sample of students ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC