Browsing by Subject "Ciència -- Ensenyament primari"
Now showing items 1-10 of 10
-
Anàlisi de converses a l’aula de Ciències a Cicle Inicial
(2019-05)Aquest treball d’investigació pretén trobar resultats a la pregunta “Què és el què es produeix quan realitzem converses a l’aula de ciències?”. Per fer-ho, s’han realitzat observacions i anàlisis de ... -
Com ha de ser una activitat científica efectiva basada en l'experimentació i l'estudi de l'entorn proper? Estudi de casos i proposta de criteris a tenir en compte en el disseny d’activitats científiques escolars en l’entorn
(2013-05-17)Actualment moltes fonts d'informació ens descriuen i argumenten com han de ser les activitats científiques a l'escola per garantir l'aprenentatge significatiu de l'alumnat, i d'altres estudis ens mostren ... -
La competència científica a primària a partir de l’aprenentatge basat en projectes
(2019)Aquest article explica el procés de construcció conjunta centrat en la millora de les pràctiques educatives que s’ha seguit en un centre educatiu de primària per millorar la competència científica a ... -
La comunicación científica en la Educación Primaria
(2017)En este artículo, destacamos el desarrollo del pensamiento científico como objetivo fundamental de la enseñanza de las ciencias en la educación primaria, subrayamos que para alcanzar este objetivo es ... -
Evolució de la construcció del coneixement científic a l'educació primària
(2013-05-17)Aquest és un treball d'investigació sobre la construcció del coneixement científic, concretament del concepte de densitat a través de la flotabilitat. La investigació es basa en la teoria escrita i les ... -
Evolució de les idees dels infants sobre la classificació d'animals invertebrats
(2019-05)Aquesta recerca es centra en l’estudi dels criteris que usen els alumnes per classificar animals invertebrats, en concret, artròpodes (agrupats en insectes, aràcnids, crustacis i miriàpodes), mol·luscs ... -
How the teachers’ perceptions affect the Science CLIL teaching
(2018-05-14)The need to explore new innovative teaching methods fostered the discovering of CLIL. Its implementation was the result from a long process of changes and modifications in the teaching-learning processes ... -
L’activitat científica autèntica en l’observació Decroly, des d’una perspectiva pedagògica de l’aprenentatge de les ciències
(2018-09)Aquest treball pretén determinar la validesa d’un mètode actiu amb més de 100 anys de recorregut en l’ensenyament i aprenentatge de les ciències. A partir del context actual, la recerca s’estructura des ... -
L’Experimentació com a mètode de coneixement a l'escola primària : el cas de l'Arenal de Llevant
(2013-05-17)Aquest estudi consisteix en l’anàlisi de les practiques educatives que porta a terme una escola pública d’Educació Infantil i Primària, en relació a les estratègies d’ensenyament i aprenentatge de les ... -
Quines són les idees intuïtives dels alumnes de 6è respecte a la diversitat de llavors en relació a aspectes de la selecció natural i l’evolució?
(2018-09)Aquest treball presenta una investigació sobre algunes de les idees intuïtives que tenen els alumnes de 6è vers aquest tema de la diversitat de les llavors i en relació a aspectes de la selecció natural ...