Browsing by Subject "Consumidors -- Conducta"
Now showing items 1-7 of 7
-
El Comerç de proximitat : Experiències a Osona i El Vallès
(2015-06)El present treball mostra com es desenvolupa una tipologia de comerç que en els darrers anys ha pres molta força entre la societat: el comerç de proximitat. En primer lloc, s’analitza un dels primers ... -
El comportamiento de los consumidores de las marcas globales: Un estudio de caso de la marca Mcdonald’s
(2017)En este trabajo titulado “El comportamiento de los consumidores de las marcas globales: Un estudio de caso de la marca McDonald’s”, se analiza y compara el comportamiento de los jóvenes entre 16 y 25 ... -
Consumer–brand relationships within the luxury cosmetic domain
(2015)Relationship marketing and practice has undergone a paradigm shift in recent years, becoming globally recognized and adopted. Yet despite this, empirical work exists in developing relational phenomena ... -
Efectivitat de les estratègies de neuromàrqueting per condicionar la conducta de compra dels consumidors
(2021-05-10)El present estudi busca identificar l’efectivitat de les estratègies de neuromàrqueting per condicionar la conducta de compra dels consumidors. La mostra està formada per 49 participants d’entre 20 i ... -
Estratègies psicològiques de màrqueting : Supermercat Mercadona i l'estratègia de posicionament
(2014-05)Aquest treball presenta una investigació realitzada sobre les estratègies psicològiques de màrqueting que utilitzen les grans empreses que gestionen els supermercats per atraure als consumidors i augmentar ... -
Les emocions del consumidor en el procés de compra de roba en botigues físiques dels joves d’entre 18 i 30 anys de Catalunya
(2023-05-30)El present estudi pretén identificar les emocions presents en els consumidors durant el seu procés de compra de roba en botigues físiques. La mostra està formada per 75 participants d’entre 18 i 30 ... -
Proposta de valor: reestructuració del lineal de Carrefour : Un estudi de cas de gestió per categories i optimització del lineal
(2015-06)El consumidor del present s’ha tornat molt emocional respecte fa 50 anys, quan les indústries només es preocupaven de vendre el seu producte descuidant el client. Avui dia la qüestió ha canviat i el ...