dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Consumidors -- Conducta"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-7 de 7

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • El Comerç de proximitat : Experiències a Osona i El Vallès 

      Aymerich Tarrés, Queralt (2015-06)
      El present treball mostra com es desenvolupa una tipologia de comerç que en els darrers anys ha pres molta força entre la societat: el comerç de proximitat. En primer lloc, s’analitza un dels primers ...
    • El comportamiento de los consumidores de las marcas globales: Un estudio de caso de la marca Mcdonald’s 

      Rubinat Mirada, Inés (2017)
      En este trabajo titulado “El comportamiento de los consumidores de las marcas globales: Un estudio de caso de la marca McDonald’s”, se analiza y compara el comportamiento de los jóvenes entre 16 y 25 ...
    • Consumer–brand relationships within the luxury cosmetic domain 

      Charlotte Hodge, April; González Romo, Zahaira; García Medina, Irene; Fionda-Douglas, Antoinette (2015)
      Relationship marketing and practice has undergone a paradigm shift in recent years, becoming globally recognized and adopted. Yet despite this, empirical work exists in developing relational phenomena ...
    • Efectivitat de les estratègies de neuromàrqueting per condicionar la conducta de compra dels consumidors 

      Alarcón Casabella, Laura (2021-05-10)
      El present estudi busca identificar l’efectivitat de les estratègies de neuromàrqueting per condicionar la conducta de compra dels consumidors. La mostra està formada per 49 participants d’entre 20 i ...
    • Estratègies psicològiques de màrqueting : Supermercat Mercadona i l'estratègia de posicionament 

      Bueno i Repiso, Cristina (2014-05)
      Aquest treball presenta una investigació realitzada sobre les estratègies psicològiques de màrqueting que utilitzen les grans empreses que gestionen els supermercats per atraure als consumidors i augmentar ...
    • Les emocions del consumidor en el procés de compra de roba en botigues físiques dels joves d’entre 18 i 30 anys de Catalunya 

      Molist Seguranyes, Martina (2023-05-30)
      El present estudi pretén identificar les emocions presents en els consumidors durant el seu procés de compra de roba en botigues físiques. La mostra està formada per 75 participants d’entre 18 i 30 ...
    • Proposta de valor: reestructuració del lineal de Carrefour : Un estudi de cas de gestió per categories i optimització del lineal 

      Jordan Pérez, David (2015-06)
      El consumidor del present s’ha tornat molt emocional respecte fa 50 anys, quan les indústries només es preocupaven de vendre el seu producte descuidant el client. Avui dia la qüestió ha canviat i el ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC