dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Consumidors -- Satisfacció"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-6 de 6

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Customer experience: una mirada desde la perspectiva de la teoría de los recursos y capacidades dinámicas. Capacidades dinámicas necesarias para los empleados de contacto con la experiencia del cliente: propuesta de formación para su obtención 

      Cubo Pons, Sílvia (2022-07-01)
      En un món globalitzat les empreses competeixen buscant una avantatge competitiu diferencial i l’experiencia del client o Customer Experience (CX) és una eina per obtenir-lo. Per això, la CX s'ha de ...
    • Estudi de la percepció de la qualitat i el grau de satisfacció dels usuaris/es d'escoles de ciclisme de la comarca d'Osona 

      Codina i Castells, Marc (2021-05-14)
      El projecte que s’exposa a continuació té per objectiu estudiar la percepció de la qualitat i el grau de satisfacció dels usuaris/es d’escoles de ciclisme de la comarca d’Osona. Per aplicar la part ...
    • Grau de satisfacció dels clients i usuaris envers les activitats extraescolars de Sant Joan de Vilatorrada 

      Zamora Pons, Marc (2023-05-12)
      El present estudi analitza el grau de satisfacció dels clients i usuaris envers les activitats extraescolars de Sant Joan de Vilatorrada, aquestes activitats extraescolars es duen a terme a dues escoles ...
    • Metodología de medición del valor económico para la empresa de sus seguidores en las Redes Sociales 

      Norte Sosa, José (2018-01-26)
      Este trabajo propone una metodología para medir el valor económico que los seguidores aportan en las redes sociales a la empresa. Esto permitirá una evaluación de la participación de las audiencias ...
    • Qualitat percebuda i fidelitat en un centre esportiu municipal 

      Collell Comas, Joel (2020-05)
      Els conceptes de qualitat percebuda i fidelitat en centres esportius municipals han estat objecte d’estudi durant anys degut a la importància que representen per aquest sector. Per a les entitats que ...
    • La satisfacció dels pares i mares de Navarcles envers les extraescolars esportives en l'Educació Primària 

      Cuy Sanchez, Marc (2020-05)
      El present estudi s’engloba dins la gestió esportiva, tractant el tema de la satisfacció dels usuaris indirectes d’un servei esportiu escolar en educació primària. Els seus objectius han estat determinar ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC