Now showing items 1-9 of 9

    • Associació Sant Tomàs. Com es pot crear valor a les entitats no lucratives per mitjà d'una estratègia de responsabilitat social 

      Coll, Ignasi; Díaz Pont, Joana (José A. Corral i Noemí Morral, (Coords). Estratègia competitiva a la petita i mitjana empresa: 10 casos pràctic reals. Barcelona: Bresca; Universitat de Vic; Cambra de Comerç de Barcelona, 2010José A. Corral i Noemí Morral, (Coords). Estratègia competitiva a la petita i mitjana empresa: 10 casos pràctic reals. Barcelona: Bresca; Universitat de Vic; Cambra de Comerç de Barcelona, 2010, 2010)
      CAS PRÀCTIC: Després de més de 40 anys d'activitat al servei de les persones discapacitades i les seves famílies, Ricard Aceves Torrents, gerent de l'Associació Sant Tomàs, sap que és hora de redefinir ...
    • Casa Tarradellas. Tradició i innovació 

      Aramayo García, Alejandra Estella; Sabata, Anna (José A. Corral i Noemí Morral, (Coords). Estratègia competitiva a la petita i mitjana empresa: 10 casos pràctic reals. Barcelona: Bresca; Universitat de Vic; Cambra de Comerç de Barcelona, 2010, 2010)
      CAS PRÀCTIC: Una de les estratègies que té l'empresa per posicionar-se en el mercat consisteix en l'aposta per la innovació. Casa Tarradellas és una de les empreses del sector agroalimentari que ha estat ...
    • Cooperativa Plana de Vic. El difícil pas de la producció agrícola al món de la distribució 

      Roig Solé, Ramon (José A. Corral i Noemí Morral, (Coords). Estratègia competitiva a la petita i mitjana empresa: 10 casos pràctic reals. Barcelona: Bresca; Universitat de Vic; Cambra de Comerç de Barcelona, 2010, 2010)
      CAS PRÀCTIC: La Cooperativa Plana de Vic (CPV) és una cooperativa agrària que des de la seva creació s'ha concentrat en la producció i la prestació de serveis per al sector ramader de la comarca d'Osona ...
    • ELAUSA. Un volant per al SMART 

      March Amengual, Jaume Miquel (José A. Corral i Noemí Morral, (Coords). Estratègia competitiva a la petita i mitjana empresa: 10 casos pràctics reals. Barcelona: Bresca; Universitat de Vic; Cambra de Comerç de Barcelona, 2010, 2010)
      CAS PRÀCTIC: El cas que s'exposa a continuació va esdevenir-se a ELAUSA, una empresa situada a la comarca d'Osona (Barcelona). L'empresa pertany a un grup d'empreses format per ELAUSA i ARRAY que centren ...
    • GIRBAU, S.A. El repte de ser eficient en un entorn d'innovació constant 

      Roma Vilanova, Anna M. (José A. Corral i Noemí Morral, (Coords). Estratègia competitiva a la petita i mitjana empresa: 10 casos pràctics reals. Barcelona: Bresca; Universitat de Vic; Cambra de Comerç de Barcelona, 2010, 2010)
      CAS PRÀCTIC: GIRBAU S.A. és una empresa familiar que s’ha consolidat com un dels principals grups internacionals en la fabricació de maquinària per a tot tipus de bugaderies, independentment de la seva ...
    • Grup Nació Digital. La informació local es fa global gràcies a internet 

      Solà Saña, Sergi (José A. Corral i Noemí Morral, (Coords). Estratègia competitiva a la petita i mitjana empresa: 10 casos pràctics reals. Barcelona: Bresca; Universitat de Vic; Cambra de Comerç de Barcelona, 2010, 2010)
      CAS PRÀCTIC: Quan internet era un espai desconegut per la majoria de ciutadans, el periodista osonenc Miquel Macià hi va veure unes possibilitats quasi infinites de comunicació. Així va ser com va néixer ...
    • MIMCORD. La creació d'un "commodity" 

      Vinyes i Vila, Jesús (José A. Corral i Noemí Morral, (Coords). Estratègia competitiva a la petita i mitjana empresa: 10 casos pràctics reals. Barcelona: Bresca; Universitat de Vic; Cambra de Comerç de Barcelona, 2010, 2010)
      CAS PRÀCTIC: L'empresa que avui coneixem com a Mimcord, societat anònima, va ser creada a principis de la dècada dels seixanta per Sebastià Rovira Tenas, veí de Manlleu. Durant els primers anys de vida, ...
    • Museu Episcopal de Vic. El repte del Museu Episcopal de Vic: esdevenir un producte cultural i turístic d'àmbit internacional 

      Font Companyó, Cristina; Palomo Chinarro, Ana María (José A. Corral i Noemí Morral, (Coords). Estratègia competitiva a la petita i mitjana empresa: 10 casos pràctics reals. Barcelona: Bresca; Universitat de Vic; Cambra de Comerç de Barcelona, 2010, 2010)
      CAS PRÀCTIC: El repte d'un museu del segle XXI és esdevenir un producte cultural i turístic d'àmbit internacional. El Museu Episcopal de Vic estudia i exhibeix una de les col·leccions de plàstica medieval ...
    • SOME S.A. Internacionalitzar, una elecció o una obligació? Factors determinants per a la internacionalització 

      García Medina, Irene (José A. Corral i Noemí Morral, (Coords). Estratègia competitiva a la petita i mitjana empresa: 10 casos pràctic reals. Barcelona: Bresca; Universitat de Vic; Cambra de Comerç de Barcelona, 2010, 2010)
      CAS PRÀCTIC: A la comarca d'Osona, SOME SA, és una empresa que destaca des de fa anys pel seu èxit empresarial. El seu director gerent, Ramon Mena Pons, viu per a la seva feina, escull personalment els ...