dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Escoles secundàries"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-4 de 4

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • La Complejidad de vivir la ciudadanía en el aula: análisis en cuatro centros de secundaria = The Complexity of living citizenship in the classroom: analysis in four secondary schools = A Complexidade do viver a cidadania na sala de aula: análise em quatro escolas secundárias 

      Parareda Pallarès, Alba; Simó, Núria; Domingo Peñafiel, Laura; Soler i Mata, Joan (2016)
      Este artículo describe y analiza un abanico de prácticas democráticas en cuatro centros de secundaria que se basan en principios relacionados con la vivencia de la ciudadanía y pone de relieve las ...
    • La democracia escolar desde las voces del alumnado: gobernanza y habitanza 

      Beneyto Seoane, Mar; Parareda Pallarès, Alba; Tellado, Itxaso (2020)
      Trazamos el presente capítulo a partir de los resultados de la investigación «Demoskole. Democracia, participación y educación inclusiva en los centros educativos de secundaria», centrada en analizar ...
    • Estudi dels patis actius segons gènere a un centre de secundària 

      Jutglar Collell, Anna (2024-05-31)
      El següent treball d'investigació té com a objectiu principal analitzar de quina manera els patis actius poden reduir el sedentarisme de les noies de l'ESO a l'hora del pati. Per dur a terme aquest ...
    • La Transició de primària a secundària des de la veu de cinc estudiants. D’una escola amb un projecte de comunitat d’aprenentatge a un institut públic situat al Vallès Oriental 

      Romero i Aranda, Cristina (2016-05-13)
      En aquest estudi es pretén descriure i analitzar la transició de la primària a la secundària des de la veu de cinc infants que passen d’una escola emmarcada en el projecte de Comunitat d’Aprenentatge ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC