Browsing by Subject "Infants -- Aprenentatge"
Now showing items 1-6 of 6
-
Aprofundiment en el mètode Montessori. La importància de l'aprenetatge efectiu en el creixement de l'infant
(2022-06)La infantesa és l’etapa més important de la vida d’una persona, on l’infant es troba en un procés de construcció. Per a la Dra. Maria Montessori aquesta etapa té un gran valor, ella identifica l’infant ... -
La documentació pedagògica a l'etapa 3-6 de l'Escola Lledoner
(2023-05-09)El treball que es presenta a continuació, consisteix en una recerca sobre la documentació pedagògica en un centre d’Educació Infantil, en concret en l’etapa 3-6. La recerca és qualitativa i es basa ... -
La importància dels jardins en el desenvolupament integral dels infants de tres a sis anys. Estudi de cas de l’escola Marino Marini
(2024-05-10)La recerca es porta a terme a l’escola Marino Marini. Aquesta investigació pretén estudiar, analitzar i comprendre com els espais influeixen en el desenvolupament integral dels infants en la primera ... -
Intervenció professional pel foment de l'autonomia a través de les activitats quotidianes en la primera infància: Estudi de cas a l’aula d’I2 de la Llar d’infants l’Espurna de Castellterçol
(2024-05-09)Aquest treball pretén investigar com promoure l'autonomia dels infants del primer cicle de l’etapa d’Educació Infantil en l'àmbit de les activitats quotidianes, mitjançant un estudi de cas en una ... -
Matemàtiques emergents a la primera infància: Interpretació de les accions matemàtiques a partir del joc, l’experimentació i la manipulació, en infants de 2 a 3 anys
(2024-05-10)En aquesta investigació es pretén observar, identificar, interpretar i analitzar les accions matemàtiques d’infants de 2 a 3 anys, que sorgeixen durant les propostes de joc, d'experimentació i de ... -
Proposta d'una documentació d'una experiència educativa
(2013-05-17)La documentació pedagògica ens permet autoreflexió, ja que es pretén veure i entendre què està passant en el treball i en el procés d’aprenentatge de l’infant. Per aquest motiu m’he plantejat fer-ne ...