dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Infants -- Aprenentatge"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-6 de 6

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Aprofundiment en el mètode Montessori. La importància de l'aprenetatge efectiu en el creixement de l'infant 

      Camps Devesa, Marta (2022-06)
      La infantesa és l’etapa més important de la vida d’una persona, on l’infant es troba en un procés de construcció. Per a la Dra. Maria Montessori aquesta etapa té un gran valor, ella identifica l’infant ...
    • La documentació pedagògica a l'etapa 3-6 de l'Escola Lledoner 

      Gimeno de Sande, Marta (2023-05-09)
      El treball que es presenta a continuació, consisteix en una recerca sobre la documentació pedagògica en un centre d’Educació Infantil, en concret en l’etapa 3-6. La recerca és qualitativa i es basa ...
    • La importància dels jardins en el desenvolupament integral dels infants de tres a sis anys. Estudi de cas de l’escola Marino Marini 

      Roca Fornell, Mireia (2024-05-10)
      La recerca es porta a terme a l’escola Marino Marini. Aquesta investigació pretén estudiar, analitzar i comprendre com els espais influeixen en el desenvolupament integral dels infants en la primera ...
    • Intervenció professional pel foment de l'autonomia a través de les activitats quotidianes en la primera infància: Estudi de cas a l’aula d’I2 de la Llar d’infants l’Espurna de Castellterçol 

      Bellver Bosch, Gemma (2024-05-09)
      Aquest treball pretén investigar com promoure l'autonomia dels infants del primer cicle de l’etapa d’Educació Infantil en l'àmbit de les activitats quotidianes, mitjançant un estudi de cas en una ...
    • Matemàtiques emergents a la primera infància: Interpretació de les accions matemàtiques a partir del joc, l’experimentació i la manipulació, en infants de 2 a 3 anys 

      Carrasco Sanchez, Ivette (2024-05-10)
      En aquesta investigació es pretén observar, identificar, interpretar i analitzar les accions matemàtiques d’infants de 2 a 3 anys, que sorgeixen durant les propostes de joc, d'experimentació i de ...
    • Proposta d'una documentació d'una experiència educativa 

      Salvador Ragués, Laia (2013-05-17)
      La documentació pedagògica ens permet autoreflexió, ja que es pretén veure i entendre què està passant en el treball i en el procés d’aprenentatge de l’infant. Per aquest motiu m’he plantejat fer-ne ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC