dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Infants immigrants"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-7 de 7

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Anàlisi de les estratègies per atendre l'alumnat amb diversitat cultural 

      Moussaoui, Samah (2015-05)
      El present treball que té com a títol “Anàlisi de les estratègies per atendre l’alumnat amb diversitat cultural. Estudi d’una realitat cultural enfocada a una educació multicultural” és una investigació ...
    • Anàlisi del procés d'adaptació a la comunitat infantil : Escola Montessori Palau - Montgrí 

      Macià Gual, Aida (2016-05)
      La present investigació aborda el procés d'adaptació a l'aula de Comunitat Infantil d'un centre transformat per seguir els principis pedagògics de la doctora Maria Montessori, vist des del punt dels ...
    • Diversitat cultural dins l'aula. Inconvenient o riquesa? La immigració a Ripoll i a les seves escoles 

      Pajares i Tubau, Carlota (2015-05)
      L’objectiu principal d’aquest treball és descobrir i conèixer quin ha sigut el procés migratori a Ripoll i com aquest s’ha gestionat des de les escoles, per tal d’esbrinar quines han sigut les necessitats ...
    • Estratègies i metodologies per a la inclusió de l'alumnat nouvingut a les aules de parvulari 

      Serra i Blanch, Montse (2013-05)
      El propòsit d’aquesta recerca és analitzar i descriure les estratègies metodològiques que es porten als centres educatius de Catalunya per promoure la inclusió de l’alumnat nouvingut a les aules d’educació ...
    • Observació i seguiment de l'evolució comunicativa i de parla dins l'aula de tres infants de família nouvinguda escolaritzats per primera vegada 

      López Pañella, Gemma (2015-05)
      En aquesta investigació qualitativa s’ha fet un estudi sobre l’evolució comunicativa i de parla de tres infants de famílies nouvingudes dins l’aula de P3 que no havien estat escolaritzats prèviament. ...
    • The role played by ECEC in promoting social inclusion of children of immigrant families: the outcomes of a research conducted in Italy, Spain, and Hungary 

      Lemkow Tovías, Gabriel (2024)
      This paper presents the results of a European survey, entitled “Multicultural Early Childhood Education”, carried out between 2017 and 2018 under the Erasmus Plus program, in three Countries: namely, ...
    • El treball per projectes en aules de múltiples colors : la inclusió dels nenes i nenes nouvinguts 

      Monclús Gairal, Sara; Saña Liñán, Mònica (2015-05)
      Aquest document presenta l’informe d’una recerca qualitativa orientada a descriure i analitzar si el treball per projectes fomenta la inclusió dels infants nouvinguts. Per portar a terme la recerca s’ha ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC