Now showing items 1-7 of 7

    • Anàlisi dels Nous Canals de Comunicació en Moda 

      Duart Abillar, Tània (2016)
      Aquest treball té com a objectius principals descriure l’ús del canal online en la comercialització i distribució de les peces de vestir per part dels grans players del sector a Espanya alhora que copsar ...
    • Barcelona Fashion Week 

      Andrade Antoniazzi, Carolina (2021)
      La moda está en todas partes, desde una simple sudadera para estar por casa, hasta un elegante vestido de gala. Incluso la forma en que nos comportamos o la forma en que caminamos, el tipo de ...
    • I-Closet 

      Mendoza, Eva; Nasarre, Saloné; Núñez, Gabriela (2024-05)
      I-Closet redefine la moda online con una experiencia única al digitalizar la gestión del vestuario de los usuarios, fusionando tecnología de vanguardia, personalización y compromiso con la sostenibilidad. ...
    • La marca personal como valor intangible : El caso de Kate Moss 

      Castro Táboas, Paula (2015-06)
      El presente proyecto se centra en el análisis de la marca personal de la modelo Kate Moss, desde los inicios de su carrera en 1988 hasta la actualidad. El trabajo comienza con un marco teórico en el ...
    • NON. Creació d’una revista de moda sense gènere, ètica i independent 

      Masó Rius, Anna (2021-05)
      La moda és el reflex còncau i convex d'un conjunt social. A través d'aquesta podem ser qui realment som o volem ser; reflectint així el nostre ésser, els nostres pensaments i la nostra pròpia identitat ...
    • Oh Mon Coco: la revista digital que no sólo se lee 

      Alarcón Franch, Anna; Mur Zudaire, Verónica (2018)
      Aquest document resulta de la realització d'un projecte basat en la millora i el redisseny d’un producte de comunicació digital ja creat que exerceix com a revista enfocada dins del sector de la moda ...
    • La Pubilla Moderna. Descobreix les marques locals i les seves peces úniques 

      Pagès Codinachs, Clàudia; Puigví Dot, Carlota (2024)
      El nostre objectiu és establir una marca que no només sigui un actor econòmic, sinó també un agent de canvi en la promoció i la conservació del comerç local. Volem impulsar i potenciar les petites ...