Listando por materia "Pacients -- Satisfacció"
Mostrando ítems 1-4 de 4
-
Anàlisi de la importància dels elements de la comunicació i les relacions públiques en l'àmbit de l'experiència del pacient
(2018)El present treball de fi de grau de modalitat acadèmica té com objectiu descobrir la relació del concepte de comunicació i el seu entorn semàntic en l’àmbit de l’experiència del pacient i els articles ... -
Estudi sobre la qualitat de vida de les persones amb demència ateses a la Unitat d'avaluació de deteriorament cognitiu de l'Hospital de la Santa Creu
(2011-09)OBJECTIU: determinar la qualitat de vida de les persones amb demència ateses en una unitat avaluadora de deteriorament cognitiu. MÈTODE: estudi descriptiu transversal amb una mostra consecutiva ... -
Grau de coneixement i satisfacció dels pacients diabètics tipus 2 d'Osona amb el seu tractament farmacològic: un estudi observacional transversal
(2021-05-21)OBJECTIU: El principal objectiu d’aquest estudi és estudiar si un major coneixement es relaciona amb una major satisfacció amb el tractament. També es vol determinar quin és el grau de coneixement i el ... -
Programa pacient expert en estomes digestius : disseny d'una prova pilot
(2015-05)Objectius: (1) dissenyar una prova pilot de Programa Pacient Expert en Estomes Digestius i (2) comparar l’acceptació de l’estoma i l’adaptació a aquesta nova situació en usuaris que participen en el ...