Browsing by Subject "Universitat de Vic -- Tesis"
Now showing items 1-11 of 11
-
Activitats aquàtiques educatives per a nadons: una proposta de formació de tècnics basada en l'assessorament
(2009)La investigació que presentem té com a objectiu fonamental analitzar l'aplicació d'un programa aquàtic educatiu per infants de zero a tres anys a través de la formació a un grup de tècnics aquàtics ... -
"Cooperar per aprendre/Aprendre a cooperar"(Programa CA/AC). Avaluació d'un programa didàctic per ensenyar a aprendre de manera cooperativa
(2010)La present tesi doctoral: "Cooperar per Aprendre/Aprendre a Cooperar". Avaluació d'un programa didàctic per ensenyar a aprendre de manera cooperativa, pretén ésser l'avaluació d'un programa didàctic per ... -
Efectes d'un procediment de planificació individualitzada en relació a l'accés, progrés i participació en el currículum general, de tres alumnes amb necessitats específiques de suport educatiu, a l'àrea de matemàtiques
(2010)L'informe de la tesi té com a principal objectiu exposar el procés de recerca seguit en la determinació dels efectes que s'han observat entorn a l'accés, el progrés i la participació dins el currículum ... -
Entre converses: una recerca narrativa en pràctiques d'educació social
(2011)La investigació explora les pràctiques educatives en educació social. Tanmateix, transitar per les pràctiques educatives implica obrir-se a un món de gran complexitat. Per aquest motiu, la tesi està ... -
Les Interaccions dels nadons en les activitats aquàtiques. Conseqüències educatives
(2011)La present recerca té com a objectiu principals descobrir quins elements de la interacció educativa de la diada infant-adult afavoreixen o dificulten l’accés a les destreses aquàtiques per part de ... -
Learning English through translation: the affectivity and diversity approach
(2008)Aquesta tesi doctoral pretén, a través d'una revisió de les principals teories de l'aprenentatge i l'ensenyament de llengües estrangeres, establir un marc d'actuació del professorat i l'alumnat d'un ... -
La palabra y la acción: lucha contra la pobreza, salud(ocupacional) y ciudadanía a través de nuevas praxis universitarias
(2011)La tesis doctoral está basada en un paradigma crítico hermenéutico. Supone el tercer ciclo de reflexión dentro de una Investigación Acción Participativa (IAP) iniciada en 2005 basada en el proyecto ... -
Perspectiva lingüística y cognitiva del estilo de Carlos Ruiz Zafón en La sombra del viento
(2012)La finalidad fundamental de esta tesis doctoral es exponer algunas de las claves estilísticas y mecanismos lingüísticos que Carlos Ruiz Zafón utiliza en la novela La sombra del viento. Una finalidad que ... -
SRP: Noves estratègies d'ensenyament per a implicar els alumnes d'educació primària en el procés d'aprenentatge de la natació
(2012)L’ interès de la recerca, emmarcada en el context de la pràctica reflexiva, parteix de la voluntat de canvi de la pròpia pràctica i deriva cap al disseny, aplicació i validació d’una proposta d’intervenció ... -
El Taller de traducción: una metodología didáctica integradora para la enseñanza universitaria de la traducción
(2007)In the field of university Translation Teaching there is a need for an innovative methodology, capable of putting the students in the centre of their own process of Teaching and learning, integrating ... -
La traducción de La plaça del Diamant de Mercè Rodoreda: formulación y aplicación de un modelo dinámico de análisis traductológico y retraducción al español
(2012-12-21)A partir de la revisió de les característiques generals de les teories de la traducció existents i d'alguns models pràctics d'anàlisi traductològica (MAT) associats a les teories, s'identifiquen aquells ...