dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando Documents del Centre d'Innovació i Formació en Educació (CIFE) por título 
  •   Principal
  • Docència
  • Documents del Centre d'Innovació i Formació en Educació (CIFE)
  • Listando Documents del Centre d'Innovació i Formació en Educació (CIFE) por título
  •   Principal
  • Docència
  • Documents del Centre d'Innovació i Formació en Educació (CIFE)
  • Listando Documents del Centre d'Innovació i Formació en Educació (CIFE) por título
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando Documents del Centre d'Innovació i Formació en Educació (CIFE) por título

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 34

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Algunes idees i propostes per introduïr l'avaluació formativa a les assignatures 

      Juncà i Pujol, Albert (2013)
      Introduir l’avaluació formativa a les nostres assignatures es pot fer de moltes maneres. Tanmateix, incorporar- la plenament i de cop i volta a una assignatura no és senzill. La voluntat de fer-ho es ...
    • L'avaluació formativa a la universitat des de la perspectiva docent: visions i experiències a la Universitat de Vic 

      Boluda Viñuales, Gemma; Arumí Prat, Joan; Torres Cladera, Gemma; Pla, Gil; Ramírez, Eduard (Ramírez Banzo); Juncà i Pujol, Albert; Martínez i Molist, Núria (2013)
    • Calendari i planificació d'una assignatura amb Google Docs 

      Pons Cerdà, Rosa (2011-05)
      Gestió conjunta estudiants-professor d'activitats i tutories
    • El cas de l'assignatura aprenentatge i desenvolupament motor 

      Pla, Gil (2013)
      El present capítol pretén mostrar alguns aspectes de l’avaluació d’una assignatura que té la voluntat d’orientar- se de manera formativa. Aquesta assignatura en cap cas pretén ser un exemple de bona ...
    • El cas de l'assignatura competències bàsiques en el medi aquàtic 

      Boluda Viñuales, Gemma (2013)
      La finalitat de l’assignatura Competències Bàsiques en el Medi Aquàtic és vincular el medi aquàtic, entès com a espai educatiu, al context educatiu escolar a partir del disseny i planificació d’un petit ...
    • El cas de l'assignatura Esports individuals III. Natació 

      Ramírez, Eduard (Ramírez Banzo) (2013)
    • El cas de l'assignatura projectes escolars d'educació física 

      Juncà i Pujol, Albert (2013)
      L’assignatura Projectes escolars d’educació física ha estat pensada per tal de ser avaluada a partir d’una proposta d’avaluació formativa. Aquest fet afecta tant l’estructura de l’assignatura com les ...
    • Correccions per mitjà d'avaluació formativa amb l' EVALCOMIX 

      Camps Casals, Núria (2011-12)
      Creació d'instruments d'avaluació amb EVALCOMIX
    • Creació d'un assaig digital audiovisual 

      Pons Cerdà, Rosa (2011-05)
      Unir i relacionar tots tipus d'imatges, sons o textos descarregables de la xarxa, per explicar les idees d'una lectura.
    • Creences i visions actuals de l'avaluació formativa 

      Martínez i Molist, Núria (2013)
    • De què parlem quan ens referim a l'avaluació formativa? 

      Boluda Viñuales, Gemma (2013)
      Compartim la idea de Castillo (2002:26) que l’avaluació és la que ha d’expressar amb fets significatius que avaluar no és sotmetre els alumnes cada cert temps a un examen per adjudicar-los una nota que ...
    • DimDim a l'aula 

      Solé-Casals, Jordi (2011-05)
      Seguiment de la classe mitjaçant DimDim
    • Elaboració col•laborativa de temari de l’assignatura per mitjà d’un wiki 

      Cortada Pujol, Meritxell (2011-05)
      Elaboració col•laborativa de temari de l’assignatura per mitjà d’un wiki
    • Enquestes amb GoogleForms 

      Pla, Gil (2011-05)
      Avaluació de l'assignatura mitjaçant Google Forms
    • Exercicis d'escriptura creativa amb googledocs 

      Pons Cerdà, Rosa (2012-05)
      Escriptura creativa per parelles a partir de lectures i enunciats
    • Flickr per disseny 

      Contreras, Ruth S. (Ruth Sofhía) (2011-05)
      Ús del Flickr pel treball autònom de l'estudiant.
    • Grup de treball a Facebook 

      Contreras, Ruth S. (Ruth Sofhía) (2011-05)
      Ús del Facebook per a la construcció de coneixement.
    • Instruments i procediments d'avaluació 

      Ramírez, Eduard (Ramírez Banzo) (2013)
    • Jornades d'intercanvi d'Innovacions Docents: "L'avaluació per competències en l'ECTS: de la teoria a la pràctica a la UVIC" 

      Keim, Lucrecia (2008)
    • Pla de treball al GoogleDocs 

      Pla, Gil (2011-05)
      Pla de treball al GoogleDocs
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materiaEsta comunidadPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC