Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributorUniversitat de Vic. Grup de Recerca en Traducció Audiovisual, Comunicació i Territori
dc.contributor.authorJiménez Morales, Mònika
dc.contributor.authorSan Eugenio Vela, Jordi de
dc.date.accessioned2012-01-30T12:17:04Z
dc.date.accessioned2012-03-30T10:58:24Z
dc.date.available2012-01-30T12:17:04Z
dc.date.available2012-03-30T10:58:24Z
dc.date.created2009
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationJiménez Morales, Mónika ; San Eugenio Vela, Jordi de."La Organización de eventos como estrategia identitaria y evocadora de imagen turística. Estudio de caso: Girona.Temps de flors". A: Pasos: revista de turismo y patrimonio cultural, 2009, núm. 1, p. 73-84
dc.identifier.issn1695-7121
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/1558
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent12 p.
dc.language.isospa
dc.publisherInstituto Universitario de Ciencias Políticas y Sociales
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subject.otherPromoció turística
dc.subject.otherGirona, Temps de Flors
dc.subject.otherImatge turística
dc.titleLa Organización de eventos como estrategia identitaria y evocadora de imagen turística. Estudio de caso: Girona.Temps de flors
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.indexacioIndexat a CARHUS+


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint