dc.contributor | Estudis Universitaris de Vic | |
dc.contributor.author | Torrents i Bertrana, Mercè | |
dc.date.accessioned | 2012-04-25T12:09:30Z | |
dc.date.available | 2012-04-25T12:09:30Z | |
dc.date.created | 1995 | |
dc.date.issued | 1995 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/1662 | |
dc.description.abstract | En aquest precís «ara i aquí» en què ens trobem, el moment d’inaugurar un nou curs
acadèmic, es fa difícil per a un pedagog —a qui se li ha donat el privilegi i la responsabilitat de tenir-
hi veu— de no demanar l’atenció dels oients per a descobrir el caràcter eminentment pedagògic
d’aquest acte. | ca_ES |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 8 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.publisher | Estudis Universitaris de Vic | ca_ES |
dc.rights | Tots els drets reservats | ca_ES |
dc.subject.other | Pràctiques pedagògiques | ca_ES |
dc.title | Reflexió sobre la pràctica i pràctica de la reflexió | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/lecture | ca_ES |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |