Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació
dc.contributor.authorArumí Prat, Joan
dc.date.accessioned2006-06-19T12:00:49Z
dc.date.accessioned2012-04-25T13:37:23Z
dc.date.available2006-06-19T12:00:49Z
dc.date.available2012-04-25T13:37:23Z
dc.date.created2006
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/1725
dc.description.abstractThe present research project presents an analysis of the different learning structures that Phsysical Education teachers use in their sessions in compulsory education. The project has been organised in to different parts. In the first part there is an explanation on what is understood by PE and its learning structure, the relationship between the general objectives of the area and the diffrent types of the most convenient learning structures: individual, competitive or cooperative, to be achieved. In the second part the instruments for the analysis of the learning structure are designed and used for the observation of the sessions of five teachers in five different schools in Osona. In the conclusion, the suitability of the instruments used is analysed and the great use of the competitive learning structure in the observed sessions confirmed.eng
dc.description.abstractEn el present treball de recerca s'analitza l'estructura d'aprenentatge que els mestres utilitzen en diverses classes d'educació física en l'educació obligatòria. El treball s'organitza en dues parts, una primera part on s'explica què s'entén per educació física i estructura d'aprenentatge i on es relacionen els objectius generals de l'àrea amb els tipus d'estructura d'aprenentatge, individualista, competitiva o cooperativa, més adient per tal d'aconseguir-los. I una segona part on es dissenyen els instruments per a l'anàlisi de l'estructura i l'aprenentatge i s'utilitzen per l'observació de les classes de cinc mestres de cinc escoles diferents de la comarca d'Osona. En les conclusions del treball s'analitza la idoneïtat dels instruments analitzats i es constata la gran utilització de l'estructura d'aprenentatge competitiva en les classes observades.cat
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent180 p.
dc.language.isocat
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subject.otherEducació fí­sica -- Educació secundària obligatòria
dc.titleAnàlisi de l'estructura d'aprenentatge en l'ensenyament de l'educació fí­sica en l'educació obligatòria
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.description.versionDirector/a: Pere Pujolàs Maset
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix