Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació
dc.contributor.authorMusach Argemí, Maria
dc.date.accessioned2010-07-06T10:39:02Z
dc.date.accessioned2012-04-25T13:37:25Z
dc.date.available2010-07-06T10:39:02Z
dc.date.available2012-04-25T13:37:25Z
dc.date.created2010-06
dc.date.issued2010-07-06T10:39:02Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/1741
dc.description.abstractEl treball de recerca que he realitzat porta per títol: "LA SALUT LABORAL DELS DOCENTS. ESTUDI DE LES CAUSES PSICOSOCIALS DEL MALESTAR DOCENT", perquè tenir una bona salut laboral i arribar cada dia a la feina amb il•lusió i optimisme són essencials per poder ser un bon professional en el camp de l’educació i saber transmetre als alumnes i als companys de treball: energia, vitalitat, entusiasme i ganes d’aprendre. La salut laboral és l’element clau de la satisfacció professional, de la qualitat de la feina educativa i de la consolidació dels centres com a veritables entorns d’aprenentatge. La qualitat personal dels docents i, per tant, la seva salut laboral, contribueixen a la qualitat educativa i a garantir uns veritables entorns inclusius d'aprenentatge. D'aquest treball inicial en sorgeix un segon volum que porta per títol: "CURS DE FORMACIÓ EN EDUCACIÓ EMOCIONAL PER A LA PREVENCIÓ DEL MALESTAR DOCENT", on es suggereix un currículum per treballar l'educació emocional dels docents i diverses activitats per fer un veritable creixement personal, que portin cap a la satisfacció professional dels docents.cat
dc.description.abstractThe research project that I carried out is entitled: “THE TEACHING HEALTH. STUDY ABOUT THE PSYCHO-SOCIAL CAUSES OF THE TEACHING UNEASE”, because having a good working health and going work every day in an enthusiastic and optimistic way are two essential elements to be a good professional and to be able to transmit energy, vitality and enthusiasm for learning to the students and the working mates. Working health is the most important element for professional satisfaction, for teaching quality and for school consolidation as a truly learning environment. Teachers’ personal quality and, therefore, their working health, contributes to education quality and to guarantee a good inclusive learning environment. From this first project comes up a second volume entitled: “EMOTIONAL EDUCACION TRAINING COURSE TO PREVENT THE TEACHING UNEASE”, where a curriculum to work in teachers’ emotional education is suggested and several activities are proposed to improve personal growth, to lead to teachers’ professional satisfaction.cat
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent229 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subject.otherMestres -- Salut i higiene
dc.subject.otherProfessors -- Salut i higiene
dc.subject.otherMestres -- Estrès laboral
dc.subject.otherProfessors -- Estrès laboral
dc.titleLa salut laboral dels docents estudi de les causes psicosocials del malestar docentca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca
dc.description.versionDirector/a: Antoni Tort
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint