Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Departament de Pedagogia
dc.contributor.authorPedragosa i Xuclà, Olga
dc.date.accessioned2012-05-03T10:02:43Z
dc.date.available2012-05-03T10:02:43Z
dc.date.created2009-12-18
dc.date.issued2010
dc.identifier.isbn978-84-694-3666-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/1798
dc.description.abstractL'informe de la tesi té com a principal objectiu exposar el procés de recerca seguit en la determinació dels efectes que s'han observat entorn a l'accés, el progrés i la participació dins el currículum ordinari de tres alumnes identificats amb necessitats específiques de suport educatiu i en el marc de l'àrea de matemàtiques. El procés de recerca es va desenvolupar mitjançant un estudi de caràcter quasi experimental a partir d'un disseny AB. La fase d'intervenció va suposar l'aplicació d'un … [+]model de personalització de l'ensenyament denominat DPM-PEI. En l'informe de tesi s'exposa des del marc conceptual i teòric de referència centrat en els processos d'individualització del currículum general, fins a la descripció de tot el mètode de treball, els instruments així com també les principals conclusions obtingudes.ca_ES
dc.description.abstractThe main objective of report's was to present the research process followed in determining the effects have been observed around the access, progress and participation within the general curriculum of three students identified with specific needs and educational support within the area of mathematics. The investigation process was developed through a quasi-experimental study, with AB design. The intervention phase saw with the implementation of a personalized education model called DPM-PEI. The … [+]report set out the theoretical and conceptual frame of reference focused on the processes of individualization the general curriculum, the description of all the working methods, instruments as well as the main conclusions.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherCooperació educativaca_ES
dc.subject.otherEducació inclusivaca_ES
dc.subject.otherMatemàtica -- Educació especialca_ES
dc.subject.otherNecessitats educatives especials -- Educació primàriaca_ES
dc.subject.otherUniversitat de Vic -- Tesisca_ES
dc.titleEfectes d'un procediment de planificació individualitzada en relació a l'accés, progrés i participació en el currículum general, de tres alumnes amb necessitats específiques de suport educatiu, a l'àrea de matemàtiquesca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisca_ES
dc.identifier.dlB-30567-2010
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.contributor.directorComas i Mongay, Manel Dionís
dc.contributor.directorRuiz i Bel, Robert


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint