| dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
| dc.contributor.author | Berenguer Antoja, Blanca | |
| dc.date.accessioned | 2025-09-25T09:35:38Z | |
| dc.date.created | 2024-11-29 | |
| dc.date.issued | 2024-11-29 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/180524 | |
| dc.description | Curs 2024-2025 | ca |
| dc.description.abstract | L'ús dels Escape Rooms sorgeix com una resposta innovadora a la necessitat de
transformar les activitats d'aprenentatge tradicionals en experiències immersives que
augmentin la motivació dels estudiants. L'objectiu principal d'aquest treball és establir
factors determinants per a la implementació dels Escape Rooms a l'aula des d'una
perspectiva interdisciplinària i inclusiva. La metodologia utilitzada inclou una revisió
literària dins d’un paradigma interpretatiu i una anàlisi qualitativa basada en entrevistes
a dos experts en Escape Rooms, mestres de Primària. Els resultats obtinguts indiquen
que els Escape Rooms poden millorar la participació activa de l’alumnat i facilitar la
integració de continguts d'altres matèries dins de l'Educació Física. Alhora, s’han recollit
les recomanacions dels experts. En conclusió, aquest treball destaca la importància de
l’Escape Room com a metodologia innovadora per afrontar els reptes actuals en
l'educació com la interdisciplinarietat i la inclusió. I, al mateix temps, s’han detectat els
elements clau per a la implantació. | ca |
| dc.description.abstract | The use of Escape Rooms emerges as an innovative response to the need to transform
traditional learning activities into immersive experiences that increase student
motivation. The main objective of this paper is to establish determinants for the
implementation of Escape Rooms in the classroom from an interdisciplinary and inclusive
perspective. The methodology used included a literature review within an interpretive
paradigm and a qualitative analysis based on interviews with two Escape Room experts,
primary school teachers. The results obtained indicate that Escape Rooms can increase
pupils' active participation and facilitate the integration of content from other subjects
within Physical Education. The recommendations of the experts have now been
collected. In conclusion, this work highlights the importance of the Escape Room as an
innovative methodology to face current challenges in education such as interdisciplinarity
and inclusion. At the same time, the key elements for implementation has been detected. | ca |
| dc.format.extent | 55 p. | ca |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.publisher | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya | ca |
| dc.rights | Tots els drets reservats | ca |
| dc.subject.other | Interdisciplinarietat | ca |
| dc.subject.other | Educació física | ca |
| dc.subject.other | Educació primària | ca |
| dc.title | Factors determinants per a la implementació dels escape rooms a l’aula des d’un punt de vista interdisciplinari i inclusiu | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
| dc.description.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | ca |
| dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | |