Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorBerenguer Antoja, Blanca
dc.date.accessioned2025-09-25T09:35:38Z
dc.date.created2024-11-29
dc.date.issued2024-11-29
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/180524
dc.descriptionCurs 2024-2025ca
dc.description.abstractL'ús dels Escape Rooms sorgeix com una resposta innovadora a la necessitat de transformar les activitats d'aprenentatge tradicionals en experiències immersives que augmentin la motivació dels estudiants. L'objectiu principal d'aquest treball és establir factors determinants per a la implementació dels Escape Rooms a l'aula des d'una perspectiva interdisciplinària i inclusiva. La metodologia utilitzada inclou una revisió literària dins d’un paradigma interpretatiu i una anàlisi qualitativa basada en entrevistes a dos experts en Escape Rooms, mestres de Primària. Els resultats obtinguts indiquen que els Escape Rooms poden millorar la participació activa de l’alumnat i facilitar la integració de continguts d'altres matèries dins de l'Educació Física. Alhora, s’han recollit les recomanacions dels experts. En conclusió, aquest treball destaca la importància de l’Escape Room com a metodologia innovadora per afrontar els reptes actuals en l'educació com la interdisciplinarietat i la inclusió. I, al mateix temps, s’han detectat els elements clau per a la implantació.ca
dc.description.abstractThe use of Escape Rooms emerges as an innovative response to the need to transform traditional learning activities into immersive experiences that increase student motivation. The main objective of this paper is to establish determinants for the implementation of Escape Rooms in the classroom from an interdisciplinary and inclusive perspective. The methodology used included a literature review within an interpretive paradigm and a qualitative analysis based on interviews with two Escape Room experts, primary school teachers. The results obtained indicate that Escape Rooms can increase pupils' active participation and facilitate the integration of content from other subjects within Physical Education. The recommendations of the experts have now been collected. In conclusion, this work highlights the importance of the Escape Room as an innovative methodology to face current challenges in education such as interdisciplinarity and inclusion. At the same time, the key elements for implementation has been detected.ca
dc.format.extent55 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaca
dc.rightsTots els drets reservatsca
dc.subject.otherInterdisciplinarietatca
dc.subject.otherEducació físicaca
dc.subject.otherEducació primàriaca
dc.titleFactors determinants per a la implementació dels escape rooms a l’aula des d’un punt de vista interdisciplinari i inclusiuca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess


Ficheros en el ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir