Mostrar el registro sencillo del ítem
Sunbound
| dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries | |
| dc.contributor.author | Borras Borderas, Pol | |
| dc.date.accessioned | 2025-11-04T12:32:55Z | |
| dc.date.available | 2025-11-04T12:32:55Z | |
| dc.date.created | 2025-06-01 | |
| dc.date.issued | 2025-06-01 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/180621 | |
| dc.description | Curs 2024-2025 | ca |
| dc.description.abstract | Aquesta memòria de Treball Final de Grau documenta el procés complet de desenvolupament de 'Sunbound', un videojoc d'aventura cooperativa per a dos jugadors, creat amb el motor Unity. El projecte se centra en la col·laboració intrínseca entre dos personatges amb rols i habilitats diferenciades. Junts, han de superar desafiaments ambientals, enfrontar-se a enemics amb intel·ligència artificial, explorar lesruïnes de la Ciutat del Sol, progressar per nivells amb elements de parkour i enfrontar se a un drac, que posarà a prova lesseves habilitats cooperatives. La gestió del projecte s’ha dut a terme adaptant la metodologia Scrum a un treball individual, utilitzant Trello i Gantt per a la planificació i el seguiment detallat de cada tasca. La memòria recull totes les fases, des de la concepció fins a la implementació demecàniques complexes comelsistemamultijugador amb Photon PUN2, la IA enemiga i el parkour, culminant amb l'avaluació de resultats mitjançant playtesters. Aquest treball representa la creació d'una experiència multijugador funcional i ha permès aprofundir en les competències de Unity, Photon PUN2 i la resolució de problemes en el desenvolupament de videojocs en tempsreal | ca |
| dc.description.abstract | Thisfinal degree project report presentsthe complete development process of Sunbound, a cooperative adventure video game for two players, created using the Unity engine. The project focuses on the intrinsic collaboration between two characters with distinct roles and abilities. Together, they must overcome environmental challenges, face AI-controlled enemies, explore the ruins of the City of the Sun, progress through levels featuring parkour elements, and confront a dragon which will test their cooperative skills. The project management was carried out by using a variation of the agile Scrum methodology, with Trello and Gantt charts employed for detailed planning and task tracking. This report covers all stages, from concept development to the implementation of complexmechanicssuch asthemultiplayersystemusing Photon PUN2, enemy’s AI, and parkour, concluding with result evaluation through playtesting. This project representsthe creation of a functional multiplayer experience and has provided an opportunityto deepenmy expertise in Unity, Photon PUN2, and real-time video game development. | ca |
| dc.format.extent | 72 p. | ca |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.publisher | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya | ca |
| dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
| dc.subject.other | Videojocs | ca |
| dc.subject.other | Intel·ligència artificial distribuïda | ca |
| dc.subject.other | Videojocs d'aventures | ca |
| dc.title | Sunbound | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
| dc.description.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | ca |
| dc.embargo.terms | cap | ca |
| dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess |

