Mostra el registre parcial de l'element
Anàlisi de l’influença del burnout en els professionals dels CRAEs en la seva praxis, així com també en l’àmbit personal i familiar
| dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
| dc.contributor.author | Rodríguez Lloveras, Mariona | |
| dc.date.accessioned | 2025-11-19T11:25:21Z | |
| dc.date.available | 2025-11-19T11:25:21Z | |
| dc.date.created | 2025-05-19 | |
| dc.date.issued | 2025-05-19 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/180651 | |
| dc.description | Curs 2024-2025 | ca |
| dc.description.abstract | Aquest treball analitza la influència del burnout en els professionals dels CRAEs i com aquests factors afecten el seu rendiment professional, personal, familiar i el benestar dels menors atesos. La recerca combina una metodologia quantitativa (qüestionari Maslach Burnout Inventory) i qualitativa (entrevistes estructurades a set educadores socials). Els resultats mostren nivells moderats d’esgotament emocional, variabilitat en la despersonalització i una realització personal relativament alta. Les entrevistes revelen la presència de fatiga emocional, dificultats per conciliar vida laboral i personal, i manca de suport institucional. El treball conclou que el burnout és un fenomen present que impacta en la salut mental dels professionals i en la qualitat de l’atenció als infants, destacant la necessitat d’estratègies preventives i suport estructural. | ca |
| dc.description.abstract | This study analyzes the influence of burnout in CRAE professionals and how it affects their professional, personal and family life, as well as the well-being of the children they care for. A mixed-methods approach was used, combining the Maslach Burnout Inventory questionnaire and structured interviews to seven social educators. The results show moderate emotional exhaustion, variable depersonalization, and relatively high personal accomplishment. Interviews revealed emotional fatigue, work-life balance difficulties, and lack of institutional support. The study concludes that burnout affects professionals’ well-being and the quality of careness for children, emphasizing the need for preventive strategies and better support systems. | ca |
| dc.format.extent | 102 p. | ca |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.publisher | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya | ca |
| dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
| dc.subject.other | Síndrome d'esgotament professional | ca |
| dc.subject.other | Despersonalització | ca |
| dc.subject.other | Centres residencials d'acció educativa | ca |
| dc.title | Anàlisi de l’influença del burnout en els professionals dels CRAEs en la seva praxis, així com també en l’àmbit personal i familiar | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
| dc.description.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | ca |
| dc.embargo.terms | cap | ca |
| dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Fitxers en aquest element
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
-
Grau en Psicologia [223]

