Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorRodríguez Lloveras, Mariona
dc.date.accessioned2025-11-19T11:25:21Z
dc.date.available2025-11-19T11:25:21Z
dc.date.created2025-05-19
dc.date.issued2025-05-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/180651
dc.descriptionCurs 2024-2025ca
dc.description.abstractAquest treball analitza la influència del burnout en els professionals dels CRAEs i com aquests factors afecten el seu rendiment professional, personal, familiar i el benestar dels menors atesos. La recerca combina una metodologia quantitativa (qüestionari Maslach Burnout Inventory) i qualitativa (entrevistes estructurades a set educadores socials). Els resultats mostren nivells moderats d’esgotament emocional, variabilitat en la despersonalització i una realització personal relativament alta. Les entrevistes revelen la presència de fatiga emocional, dificultats per conciliar vida laboral i personal, i manca de suport institucional. El treball conclou que el burnout és un fenomen present que impacta en la salut mental dels professionals i en la qualitat de l’atenció als infants, destacant la necessitat d’estratègies preventives i suport estructural.ca
dc.description.abstractThis study analyzes the influence of burnout in CRAE professionals and how it affects their professional, personal and family life, as well as the well-being of the children they care for. A mixed-methods approach was used, combining the Maslach Burnout Inventory questionnaire and structured interviews to seven social educators. The results show moderate emotional exhaustion, variable depersonalization, and relatively high personal accomplishment. Interviews revealed emotional fatigue, work-life balance difficulties, and lack of institutional support. The study concludes that burnout affects professionals’ well-being and the quality of careness for children, emphasizing the need for preventive strategies and better support systems.ca
dc.format.extent102 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherSíndrome d'esgotament professionalca
dc.subject.otherDespersonalitzacióca
dc.subject.otherCentres residencials d'acció educativaca
dc.titleAnàlisi de l’influença del burnout en els professionals dels CRAEs en la seva praxis, així com també en l’àmbit personal i familiarca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.embargo.termscapca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir