Show simple item record

dc.contributorCorral Marfil, José A.
dc.contributorMorral Palacín, Noemí
dc.contributorUniversitat de Vic
dc.contributor.authorColl, Ignasi
dc.contributor.authorDíaz Pont, Joana
dc.date.accessioned2012-05-14T11:10:48Z
dc.date.available2012-05-14T11:10:48Z
dc.date.created2010
dc.date.issued2010
dc.identifier.isbn978-84-96998-51-3
dc.identifier.isbn978-84-92956-16-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/1816
dc.descriptionConté: Cas pràctic i Nota pedagògicaca_ES
dc.description.abstractCAS PRÀCTIC: Després de més de 40 anys d'activitat al servei de les persones discapacitades i les seves famílies, Ricard Aceves Torrents, gerent de l'Associació Sant Tomàs, sap que és hora de redefinir un pla estratègic que ordeni i faci més clars els reptes més importants de l'entitat i de presentar-lo davant la Junta de Govern. L'activitat que s'ha dut a terme durant tots aquests anys s'ha diversificat de manera important, i això justifica fer aquest nou esforç. Les actuacions de Sant Tomàs, en si, ja s'orienten al benefici social i a la responsabilitat cap als diversos grups d'interès, però és el moment de buscar l'excel·lència en els sistemes de comunicació i relació amb aquests grups.ca_ES
dc.description.abstractNOTA PEDAGÒGICA: L'objectiu del cas és desenvolupar la capacitat de reformular un pla estratègic integrant-hi un model formal de responsabilitat social que segueixi les recomanacions acceptades en l'àmbit europeu. El cas també introdueix el concepte de territori socialment responsable. El cas s'ha preparat a partir d'una situació real en què ja s'està orientant l'estratègia de l'organització cap a la responsabilitat social, però no s'han formulat metodologies i accions, ni s'han definit indicadors específics per formalitzar aquesta estratègia i poder retre comptes als grups d'interès clau.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherCambra de Comerç de Barcelonaca_ES
dc.publisherUniversitat de Vic
dc.relation.isformatofReproducció digital del document publicat en format paper
dc.relation.ispartofJosé A. Corral i Noemí Morral, (Coords). Estratègia competitiva a la petita i mitjana empresa: 10 casos pràctic reals. Barcelona: Bresca; Universitat de Vic; Cambra de Comerç de Barcelona, 2010
dc.relation.ispartofJosé A. Corral i Noemí Morral, (Coords). Estratègia competitiva a la petita i mitjana empresa: 10 casos pràctic reals. Barcelona: Bresca; Universitat de Vic; Cambra de Comerç de Barcelona, 2010
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEmpreses petites i mitjanes -- Planificació estratègicaca_ES
dc.subject.otherAssociació Sant Tomàsca_ES
dc.titleAssociació Sant Tomàs. Com es pot crear valor a les entitats no lucratives per mitjà d'una estratègia de responsabilitat socialca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

 
 
 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint