Show simple item record

dc.contributorCorral Marfil, José A.
dc.contributorMorral Palacín, Noemí
dc.contributorUniversitat de Vic
dc.contributor.authorRoig Solé, Ramon
dc.date.accessioned2012-05-14T11:36:08Z
dc.date.available2012-05-14T11:36:08Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.isbn978-84-96998-51-3
dc.identifier.isbn978-84-92956-16-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/1818
dc.descriptionConté: Cas pràctic i Nota pedagògicaca_ES
dc.description.abstractCAS PRÀCTIC: La Cooperativa Plana de Vic (CPV) és una cooperativa agrària que des de la seva creació s'ha concentrat en la producció i la prestació de serveis per al sector ramader de la comarca d'Osona i rodalia. Les àrees de negoci més tradicionals i rellevants són la producció de pinso per a bestiar, especialment el destinat al sector porcí; la producció de barreges per al vaquí, producte equivalent al pinso, però que requereix un procés de producció diferent, la qual té lloc en unes sitges que la societat té a Manlleu: la prestació de serveis veterinaris; un autoservei de productes especialitzats per al món ramader; una secció de crèdit; un servei de recollida i comercialització de llet, i una comercial d'animals engreixats.ca_ES
dc.description.abstractNOTA PEDAGÒGICA: L'aplicació més immediata d'aquest cas pràctic seria tant en el context de la direcció estratègica com en el context de la direcció comercial. Els temes recurrents sobre els quals es pot centrar el procés de discussió són la combinació de diverses unitats estratègiques de negoci, els projectes nous que reverteixen en un procés d'integració vertical, la cadena de valor, la valoració de diverses opcions estratègiques, l'enfocament cap a un àmbit de negoci nou i la discussió del model comercial per assolir l'objectiu d'obrir-se pas en un mercat nou.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherCambra de Comerç de Barcelonaca_ES
dc.publisherUniversitat de Vic
dc.relation.isformatofReproducció digital del document publicat en format paper.
dc.relation.ispartofJosé A. Corral i Noemí Morral, (Coords). Estratègia competitiva a la petita i mitjana empresa: 10 casos pràctic reals. Barcelona: Bresca; Universitat de Vic; Cambra de Comerç de Barcelona, 2010
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEmpreses petites i mitjanes -- Planificació estratègicaca_ES
dc.subject.otherCooperativa Plana de Vicca_ES
dc.titleCooperativa Plana de Vic. El difícil pas de la producció agrícola al món de la distribucióca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

 
 
 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint