Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorCorral Marfil, José A.
dc.contributorMorral Palacín, Noemí
dc.contributorUniversitat de Vic
dc.contributor.authorMarch Amengual, Jaume Miquel
dc.date.accessioned2012-05-14T11:47:27Z
dc.date.available2012-05-14T11:47:27Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.isbn978-84-96998-51-3
dc.identifier.isbn978-84-92956-16-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/1819
dc.descriptionConté: Cas pràctic i Nota pedagògicaca_ES
dc.description.abstractCAS PRÀCTIC: El cas que s'exposa a continuació va esdevenir-se a ELAUSA, una empresa situada a la comarca d'Osona (Barcelona). L'empresa pertany a un grup d'empreses format per ELAUSA i ARRAY que centren l'activitat principal en el sector de l'electrònica i la injecció de plàstics. L'empresa en qüestió va acceptar un projecte amb el nom de 456 per a la prestigiosa marca automobilística Smart que consistia en el disseny i la producció d'uns components que formaven part d'un volant per al nou model de cotxe que la marca volia treure al mercat, una evolució del model Fourfour, un quatre portes de Smart amb tracció a les quatre rodes.ca_ES
dc.description.abstractNOTA PEDAGÒGICA: Els objectius principals del cas són els següents: -Desmitificar la cultura del fracàs. -Mostrar les dificultats contínues que té qualsevol i la manera de superar-les. -Descriure i analitzar els punts crítics d'un projecte i plantejar possibles alternatives de decisió. -Trobar els aspectes positius i negatius que ha aportat el projecte. -Veure l'evolució que ha tingut l'empresa i com ha influït el projecte en l'aprenentatge organitzatiu. -Familiaritzar els alumnes de formacions no tècniques amb el vocabulari tècnic dels projectes d'aquest tipus. -Aprofitar el context del cas per aprofundir en l'anàlisi de la cadena de valor, els sistemes de gestió de la qualitat i les relacions interculturals en el món dels negocis. -Reforçar la cultura de l'esforç continu.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherCambra de Comerç de Barcelonaca_ES
dc.publisherUniversitat de Vic
dc.relation.isformatofReproducció digital del document publicat en format paper
dc.relation.ispartofJosé A. Corral i Noemí Morral, (Coords). Estratègia competitiva a la petita i mitjana empresa: 10 casos pràctics reals. Barcelona: Bresca; Universitat de Vic; Cambra de Comerç de Barcelona, 2010
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEmpreses petites i mitjanes -- Planificació estratègicaca_ES
dc.subject.otherElausa Electrònica i Automatismesca_ES
dc.titleELAUSA. Un volant per al SMARTca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheros en el ítem

 
 
 
 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir