Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic
dc.contributorCorral Marfil, José A.
dc.contributorMorral Palacín, Noemí
dc.contributor.authorFont Companyó, Cristina
dc.contributor.authorPalomo Chinarro, Ana María
dc.date.accessioned2012-05-16T07:21:46Z
dc.date.available2012-05-16T07:21:46Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.isbn978-84-96998-51-3
dc.identifier.isbn978-84-92956-16-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/1824
dc.description.abstractCAS PRÀCTIC: El repte d'un museu del segle XXI és esdevenir un producte cultural i turístic d'àmbit internacional. El Museu Episcopal de Vic estudia i exhibeix una de les col·leccions de plàstica medieval més importants del món, així com una magnífica representació de l'evolució de l'art litúrgic i de les arts decoratives a Catalunya. Els projectes museològic, museogràfic i arquitectònic recents del MEV (pensats i desenvolupats entre els anys 1995 i 2002) han corregit comportaments arcais i han incidit en molts aspectes imprescindibles per aconseguir el repte esmentat abans. Tot i axí, el públic majoritari d'aquest museu és de procedència principalment catalana.ca_ES
dc.description.abstractNOTA PEDAGÒGICA: A nivell general, un primer objectiu és que l'estudiant sigui capaç d'analitzar (conèixer la institució, identificar les causes del problema, etc.) i sintetitzar la informació facilitada. Un dels objectius essencials és posar en pràctica teories i models específics relacionats amb l'àmbit del turisme, la cultura i el marquèting. És a dir, es tracta de comprovar teories determinades en el món real, en aquest cas en el món del patrimoni i la cultura. Després del treball individual previ, és recomanable posar en comú les propostes individuals per resoldre el cas i debatre-les. L'objectiu final és que l'estudiant sigui capaç de prendre decisions i fer noevs propsotes de futur. És a dir, que sigui capaç de formular recomanacions sobre possibles accions i/o solucions que calgui seguir per resoldre la problemàtica descritaca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherCambra de Comerç de Barcelona ; Universitat de Vicca_ES
dc.relation.isformatofReproducció digital del document publicat en format paper.
dc.relation.ispartofJosé A. Corral i Noemí Morral, (Coords). Estratègia competitiva a la petita i mitjana empresa: 10 casos pràctics reals. Barcelona: Bresca; Universitat de Vic; Cambra de Comerç de Barcelona, 2010
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEmpreses petites i mitjanes -- Planificació estratègicaca_ES
dc.subject.otherMuseu Episcopal de Vicca_ES
dc.titleMuseu Episcopal de Vic. El repte del Museu Episcopal de Vic: esdevenir un producte cultural i turístic d'àmbit internacionalca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

 
 
 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint