Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic
dc.contributor.authorCorral Marfil, José A.
dc.contributor.authorMorral Palacín, Noemí
dc.date.accessioned2012-05-16T09:19:02Z
dc.date.available2012-05-16T09:19:02Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.isbn978-84-96998-51-3
dc.identifier.issn978-84-92956-16-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/1829
dc.descriptionConté: Cas pràctic i Nota pedagògicaca_ES
dc.description.abstractCAS PRÀCTIC: El sistema integral de qualitat turística espayola en destinacions (SICTED) serveix per avaluar i distingir establiments individuals, però també per gestionar i planificar el turisme d'una destinació en general. La Secretaria General de Tursime (SGT) i la Federació Espanyola de Municipis i províncies (FEMP) el van impulsar a Espanya l'any 2000. Des del 2005, la Diputació de Barcelona i la Cambra de Comerç, amb el suport de consultores turístiques, l'han estat desplegant a la província de barcelona. Entre els anys 2006 i 2008, l'Ajuntament de Vic el va implantar a la ciutat.ca_ES
dc.description.abstractNOTA PEDAGÒGICA: Els objectius d'aprenentatge del cas són: ·Conèixer el model de qualitat SICTED, apreciar la difcultat que comporta posar-lo en pràctica en una destinació turística concreta i compendre'n la utilitat potencial com a eina de gestió de destinacions. ·Analitzar el concepte de producte turístic, comparar-lo des de la perspectiva de l'oferta (individual i col·lectiva) i la demanda (experiència turística), i proposar maneres de millorar-ne la qualitat. ·Aplicar una classificació de les funciona dels ensa de gestió de destinacions i avaluar l'efecte que ha causat implantar el SICTED en una destinació sobre el conjunt d'activitats del seu ens de gestió turística. ·Aplicar nocions de l'enfocament dels agents interessats (stakeholders) per identificar, classificar i valorar els agents d'una destinació que han participat en l'establiment del SICTED. ·Aplicar rudiments de la teoria de les xarxes socials per valorar l'impacte del SICTED sobre la xarxa de relacions d'una destinació turística.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherCambra de Comerç de Barcelona ; Universitat de Vicca_ES
dc.relation.isformatofReproducció digital del document publicat en format paper
dc.relation.ispartofJosé A. Corral i Noemí Morral, (Coords). Estratègia competitiva a la petita i mitjana empresa: 10 casos pràctic reals. Barcelona: Bresca; Universitat de Vic; Cambra de Comerç de Barcelona, 2010
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherTurisme -- Vicca_ES
dc.titleVic es compromet amb la qualitat turística. Implantació del Sistema de Qualitat de Destinació (SICTED) a la ciutat de Vicca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Fitxers en aquest element

 
 
 
 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix