Usando um Jogo Digital na Sala de Aula do Ensino Fundamental: Visão dos Professores
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2012ISSN
2179-2259
Resum
A digital game was created as a resource for cognitive
learning and afterwards it was used in primary schools
in order to survey its active users. The methods used to
recollect data were observation, in-depth interviews
and focus groups. The main target of this study is to
collect points of view of different primary school
teachers. Conclusions show us how the group of study
members perceive the use of digital games in the
classroom.
Tipus de document
Objecte de conferència
Llengua
Portuguès
Paraules clau
Jocs per ordinador
Tecnologia educativa
Pàgines
5 p.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- Documents de Congressos [174]
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/