Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Departament de Pedagogia
dc.contributor.authorRodrigo i Gabernet, Carles
dc.date.accessioned2012-12-21T13:21:08Z
dc.date.available2012-12-21T13:21:08Z
dc.date.created2012-07-26
dc.date.issued2012-07-26
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/1971
dc.description.abstractEl significatiu nombre d’alumnes que tenen un baix rendiment acadèmic amb el conseqüent fracàs escolar, i la reflexió sobre la pròpia pràctica professional, porta inexcusablement a qüestionar-nos, com a docents, quina és la manera com ensenyem, quina és l’estructura d’ensenyament aprenentatge present al nostre centre, a la nostra aula, i si una estructura d’ensenyament aprenentatge diferent és possible i possiblement més eficaç que la que utilitzem. Per aquest motiu, la present tesi doctoral analitza les característiques d’una estructura cooperativa de l’ensenyament aprenentatge, i com la utilització de l’aprenentatge cooperatiu en el marc d’una escola inclusiva per a tots, pot condicionar les expectatives docents, les expectatives grupals i la motivació dels alumnes per a l’assoliment de l’èxit. Amb la present investigació hem volgut estudiar si la incidència d’una estructura d’aprenentatge cooperativa va acompanyada d’un canvi en les expectatives mútues que els estudiants tenen dels seus companys d’equip, i si aquest canvi en les expectatives mútues incideix en la motivació dels alumnes per assolir l’èxit.ca_ES
dc.description.abstractThe significative number of students who have low academic performance, together with their consequent academic failure and the reflection on one’s own practice, lead us inexcusably to ask ourselves, as teachers, about the way we are teaching, which is the teaching-learning structure in our school and in our classes at the moment, as well as if a different teaching-learning structure could be possible and probably more effective than the one we are using nowadays. So that, this thesis analyses which are the characteristics of a collaborative teaching-learning situation, and how the use of a teamwork structure in the frame of an inclusive school for everybody, can influence the expectations of teachers, the group expectations as well as the group motivation to success.With this research we wanted to study wether the effect of cooperative learning structure is accompanied by a change in the mutual expectations that students have in their teammates, and if this change in the mutual expectations affects students’ motivation to succeed.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent285ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherUniversitat de Vicca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherCooperació educativaca_ES
dc.subject.otherFracàs escolarca_ES
dc.subject.otherEducació inclusivaca_ES
dc.subject.otherAprenentatgeca_ES
dc.titleMotivació, expectatives i aprenentatge cooperatiu en una escola inclusivaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisca_ES
dc.identifier.dlB-34517-2012
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES
dc.contributor.directorPujolàs Maset, Pere
dc.contributor.directorLago, José Ramón


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint