dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando Treballs de Fi de Màster por título 
  •   Principal
  • Docència
  • Treballs de l'alumnat
  • Treballs de Fi de Màster
  • Listando Treballs de Fi de Màster por título
  •   Principal
  • Docència
  • Treballs de l'alumnat
  • Treballs de Fi de Màster
  • Listando Treballs de Fi de Màster por título
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando Treballs de Fi de Màster por título

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 644

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • 10 propostes de músiques tradicionals per treballar a l'ESO 

      Romaní Hernández, Pere (2024-05-27)
      Les músiques tradicionals són un camp extens i molt variat. Per tant, tenen un gran potencial per l'ús educatiu, però no gaudeixen de tota la presència que podrien tenir en l'ensenyament. Per això, ...
    • A CITE-seq analytical pipeline for the identification and molecular characterisation of dual targeting CAR T-cell products 

      Michelozzi, Ilaria Marina (2023-09-01)
      The clinical application of T-cells genetically engineered to express a chimeric antigen receptor (CAR) targeting CD19 is challenged by CD19 negative relapse in B-cell acute lymphoblastic leukaemia (B-ALL). ...
    • A mendelian randomization search for functionally relevant celiac desease susceptibility variants in stimulated monocytes 

      Cilleros Portet, Ariadna (2020-09-15)
    • A pilot study on extracellular vesicles (EV)s and their small RNA (sRNA) expression pattern in Huntington's Disease progression 

      Redondo Guitarte, Ana Belén (2021-09-15)
      The characterization of the small transcriptome reveals a generalized down-regulation both at premanifest and manifest stages, which brings out the course of Huntington’s disease. Partial Least Squares ...
    • A population genomic analysis of genetic markers associated to Twinning susceptibility in humans 

      Garzón Montesinos, Carlos (2018-09-17)
      Spontaneous dizygotic (DZ) twinning is a complex trait with an important contribution from environmental factors and genetic disposition. Twin births is a common event with a worldwide incidence that ...
    • A study on the effectiveness of teaching connected speech in high school english teaching: Linking and intrusive ‘r’ 

      Comas Garcia, Killian (2023-06-02)
      Este trabajo examina cómo se pueden mejorar las habilidades de comprensión auditiva de los estudiantes en los institutos de secundaria mediante la instrucción explícita sobre los fenómenos del discurso ...
    • Acompanyant l'alumnat de primària pel laberint d'Internet: avaluació reguladora de la competència informacional 

      Plans Prat, Jordi (2019)
      La competència digital és imprescindible en la societat del segle XXI i per tant s'ha d'integrar en el marc de l'activitat habitual d'aula. Un element fonamental d'aquesta integració és l'avaluació. ...
    • Actitudes lingüísticas de docentes de secundaria frente a los anglicismos en el lenguaje adolescente: enseñanza plurilingüe y translanguaging 

      Gayán Martorell, Laia (2020-06-05)
      En una sociedad globalizada y multilingüe la lengua evoluciona y se transforma. Un reflejo de este fenómeno es la presencia de anglicismos en el lenguaje de los adolescentes. Ante la diversidad ...
    • Actituds i creences de l'alumnat i professorat de la competència oral en català en un cicle formatiu de grau superior de tècniques d'actuació teatral 

      Deulofeu Guàrdia, Núria (2023-06-01)
      Aquest treball té com a objectiu esbrinar quines actituds i creences tenen l’alumnat i el professorat de la competència oral en català del Cicle Formatiu de Grau Superior en Tècniques d’Actuació Teatral ...
    • Actituds que frenen l’aprenentatge del Català entre els alumnes d’origen immigrant i una proposta d’aula 

      Pinter Pla, Ester (2020-06-05)
      El present treball té com a objectius descobrir quins usos i actituds tenen vers la llengua catalana, l’espanyola i l’anglesa els alumnes de primer i segon de Batxillerat d’un institut del districte de ...
    • La adaptación de los niños i niñas a la escuela Montessori de Educación Infantil: Kinderhouse Montessori School. San Diego (CA, EE.UU) 

      Serrano Martínez, Nuria (2018-05)
      Adaptarse significa acomodarse a las diversas circunstancias y condiciones del entorno y todo ser vivo pasa por la necesidad de adaptase a lo largo de su vida. El momento del nacimiento supone la mayor ...
    • Adherència a la dieta mediterrània dels alumnes de l'Institut Jaume Callís. Proposta d'intervenció 

      Capdevila, Alexandre; Molera, Jacint (2015-06)
      Aquest treball tracta de realitzar un anàlisis de l’adherència a la dieta mediterrània dels alumnes de l’Institut Jaume Callís de Vic, a través del test Kidmed. En el present estudi s’inclou un projecte ...
    • Agrupament de l'alumnat: organització de l'aula d'educació física amb alumnes de diferents nivells d'aprenentage 

      Escandell Peso, Sergi (2014-05)
      El correcte agrupament de l’alumnat facilitarà la consecució dels seus objectius d'aprenentatge. En les sessions d'educació física, però, es treballa mitjançant diversos tipus d'agrupaments. Al llarg ...
    • El ajuste de la práctica parental a la pedagogía Montessori en el hogar: Estudio de Caso 

      Arbizu Sastre, Griselda (2021-05)
      La concepción de la infancia y las familias ha variado profundamente en las últimas décadas gracias a la investigación científica y al cambio de actitudes sociales en general. Una de las partícipes ...
    • Ambients d’aprenentatge global i avaluació. Estudi de cas. 

      Ballús i Capdevila, Magda (2019)
      La introducció d’innovacions educatives pressuposa transformar idees i desenvolupar noves pràctiques, i alhora implica una posterior revisió d’aquestes per emprendre accions de continuïtat i de millora. ...
    • An evaluation of automated methods for cell type annotation in scRNA-seq data 

      Costa Garrido, Anna (2022-09)
      Single-cell RNA sequencing (scRNA-seq) is a powerful new method that makes it possible to study gene expression data at the level of individual cells. Cell type annotation, using a reference sets, is ...
    • An unsupervised multi-omics clustering based on ensemble deep learning reveals subgroups of cancer patients 

      López Sánchez, Alberto (2021-09)
      ancer is a complex disease caused by the abnormal behavior and interaction of different bio entities (e.g., genes, proteins and epigenetic factors), which are profiled using omics technologies (e.g., ...
    • Analysis of the mitochondrial DNA of Schizophrenia patients by next generation sequencing 

      Rodríguez Balada, Marta (2014-01)
      Mitochondrial DNA (mtDNA), a maternally inherited 16.6-Kb molecule crucial for energy production, is implicated in numerous human traits and disorders. It has been hypothesized that the ...
    • Anàlisi conductual de dos professors de l'escola Túrbula de Sant Adrià del Besòs 

      Alavedra Palacios, Marc (2014-05)
      En el següent estudi s’intenta ajudar a dos docents de cicles formatius a millorar la seva manera d’impartir sessions teòriques. Per fer-ho s’utilitza el punt de vista docent, l’opinió de l’alumne i ...
    • Anàlisi d'imatges estereoscòpiques utilitzant mètodes de baixa càrrega computacional 

      López i Rocafiguera, Enric (2012-09-28)
      Mitjançant imatges estereoscòpiques es poden detectar la posició respecte de la càmera dels objectes que apareixen en una escena. A partir de les diferències entre les imatges captades pels dos objectius ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materiaEsta comunidadPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC