Treballs de Fi de Màster: Envíos recientes
Mostrando ítems 541-560 de 644
-
Estudi de la influència de les activitats extarescolars esportives en el rendiment acadèmic dels adolescents de l'Institut Antoni Pous i Argila de Manlleu
(2015-06)L'estudi analitza les possibles relacions entre la pràctica d'activitats extraescolars esportives i el rendiment acadèmic en adolescents en edats compreses de 16 a 18 anys. La mostra de l'investigació ... -
Anàlisi de l'optimització del temps de la pràctica motriu a les sessions d'educació física : una proposta aplicada a l'IES CAR de Sant Cugat
(2015-06)En el següent estudi, es pretén elaborar una proposta pràctica d’actuació, que permeti als professors de cicle formatiu optimitzar i augmentar el temps de pràctica motriu dels alumnes en les seves ... -
Apps IoT in Sport
(2015-09)Internet of Things technology (in advance, IoT) applied into the sports world. We want to make a study with extractions of data to identify different movements and behaviors in sport during the practice ... -
Games for dyscalculic children
(2015-09)One of the most popular school failures is the mathematical difficulty. Dyscalculia is a specific learning disability in mathematics, neurobiological basis that is characterized by a difficulty in ... -
Obrint portes, ampliant visions : Procés de reflexió-acció per a la millora educativa a l’escola bressol
(2015-02)La relació entre la família i escola és una peça clau en l’educació i el desenvolupament dels infants. Entenent l’escola com a punt de trobada, d’intercanvi i participació per a tots, En el qual pares ... -
Fer visible la col·laboració : les relacions entre infants de 0 a 6 anys
(2015-05)La literatura científica que explica les interaccions que els infants estableixen entre ells sol anar enfocada a un sol aspecte d’aquesta relació. En alguns casos, per explicar els vincles que creen, ... -
Proposta d'innovació en un ambient lector Montessori
(2015-05)Aquest treball té com a objectiu oferir una proposta d’innovació en quant a l’ambient lector d’una aula de tres a sis anys, tenint en compte la organització de l’espai que el configurarà, el mobiliari ... -
The adaptation of children 16 to 36 months in Montessori-Garden
(2015-05)This research work is about the effectiveness of the adaptation process of children from 14 to 36 months in the toddler Montessori group in comparison with a children group of traditional kindergarten. -
Pedagogía libertaria y pedagogía Montessori : Confluencias y divergencias: tan lejos, tan cerca
(2015-05)El máster profundiza en el método Montessori, en su filosofía, su metodología y el conocimiento detallado de todo el material, en la etapa de 0 a 6 años. También incluye en el temario las Perspectivas ... -
Els mapes literaris a Internet. Anàlisi dels webs de literatura geo-referenciada dels Països Catalans: estudi de casos i taxonomia de les parts components
(2012-02-16)Els webs de literatura georeferenciada han experimentat un creixement important durant els darrers cinc anys. A Catalunya aquest increment ha representat un mínim de catorze recursos actius que a partir ... -
Atenció a la diversitat a l'ESO. El cas del Col.legi Escorial de Vic
(2014-09)En aquest treball final de màster trobareu l'anàlisi d'alguns recursos d'atenció a la diversitat a l'etapa de l'educació secundària i com es traslladen a la pràctica en el centre Escorial de Vic, ... -
Anàlisi de les dades bàsiques de les escoles d'estiu de Barcelona (Període 1990-2010)
(2014-09)Anàlisi de les dades bàsiques de les principals escoles d'estiu de Barcelona, Rosa Sensat, Blanquerna i Col.legi de Dr. i llicenciats de BArcelona, al llarg del període 1990-2010 -
Socialització preventiva de la violència de gènere a l'educació física i l'esport escolar
(2014-07)La línia de recerca en socialització preventiva de la violència de gènere aporta elements fonamentals per a entendre les arrels de la violència de gènere i construir vies per a la seva superació. Es ... -
La influència del Programa CA/AC: Cooperar per Aprendre, Aprendre a Cooperar en la millora de la convivència
(2014-06)El present estudi planteja, desenvolupa i avalua els resultats de la implementació del Programa CA/AC (Cooperar per Aprendre/Aprendre a Cooperar) en relació a les diferents dimensions que configuren ... -
La Xicoia, aposta ciutadana per a la inclusió socioeducativa
(2014-06)Aquest treball de recerca qualitativa està basat en un estudi de cas; La Xicoia, una aposta ciutadana per a la inclusió socioeducativa. La Xicoia és un col·lectiu d’educació que promou iniciatives al ... -
L’Efecte de les expectatives en la interacció professor-alumne
(2014-05)El present treball tracta sobre l’Efecte Pigmalió. Aquest efecte explica com les expectatives que tenen els docents envers l’alumnat poden afectar fins a tal punt, que el rendiment d’aquests es pot veure ... -
Educació Física Emocional per a la millora de la competència emocional
(2014-05)El desenvolupament emocional forma part del desenvolupament integral de la persona i el paper de l’Educació Física pot ser clau per aconseguir-ho. En aquest estudi s’ha fet una investigació -acció per ... -
Agrupament de l'alumnat: organització de l'aula d'educació física amb alumnes de diferents nivells d'aprenentage
(2014-05)El correcte agrupament de l’alumnat facilitarà la consecució dels seus objectius d'aprenentatge. En les sessions d'educació física, però, es treballa mitjançant diversos tipus d'agrupaments. Al llarg ... -
Educació Física i TIC. Anàlisi del centre de pràctiques i proposta de programació anual gradual d’inclusió de les TIC en l’Educació Física
(2014-05)Capllonch (2005) ja augurava a inicis del segle XXI que ens trobàvem en un moment d’especial sensibilització front a les tecnologies de la informació i comunicació (TIC) dins les aules i Prat [et al] ... -
El Geocaching, una eina per al treball competencial en Educació Física i el seu coneixement entre el professorat d’Educació Física al Baix Empordà
(2014-01)Els objectius generals plantejats en aquest Treball Final de Màster són els següents: - Analitzar les possibilitats del “geoaching” com una eina educativa per al desenvolupament de les competències ...