Mostra el registre parcial de l'element
Els beneficis de la teràpia aquàtica en nens amb lesió cerebral
dc.contributor | Universitat de Vic. Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar | |
dc.contributor.author | Mir Lavado, Martina | |
dc.date.accessioned | 2013-11-13T11:15:15Z | |
dc.date.available | 2013-11-13T11:15:15Z | |
dc.date.created | 2013-05-10 | |
dc.date.issued | 2013-05-10 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/2434 | |
dc.description | Curs 2012-2013 | |
dc.description.abstract | Els beneficis de la teràpia aquàtica en nens amb lesió cerebral han estat degudament descrits en nombrosos estudis. No obstant això, hi ha una manca quant a la programació d’aquesta intervenció. Com a conseqüència del trastorn motriu, l’execució de les activitats quotidianes es pot veure alterada, causant un gran impacte en la salut general del nen i en el seu benestar, disminuint la seva percepció de la qualitat de vida. Participant en activitats de lleure, aquests nens podrien desenvolupar diferents competències, millorar la seva salut física i mental, potenciar les seves habilitats o establir més relacions socials. L’objectiu del següent estudi és analitzar la qualitat de vida dels nens amb lesió cerebral gràcies a l’aplicació de la teràpia aquàtica i la ludoteràpia a l’aigua. Per a portar-ho a terme, s’ha optat per una metodologia qualitativa i transversal. Es comptarà amb la participació de 15 nens i nenes, d’edats compreses entre els 8 i els 10 anys. Per a l’obtenció de dades, s’utilitzarà l’observació i la realització d’entrevistes. S’ha de tenir present que les dades obtingudes podrien ser diferents si es realitzés aquesta investigació en un altre context, degut al fet que es treballa molt amb la percepció dels participants. | ca_ES |
dc.description.abstract | The benefits of aquatic therapy in children with brain injury have been properly described in several studies. However, there is a lack of programming in terms of this intervention. As a result of the motor disorder, the execution of daily activities can be altered, causing an important impact on the child's general health and well-being, decreasing their perception of quality of life. Participating in leisure activities, these children may develop different skills, improve their physical and mental health, enhance their skills and establish more and new social relations. The aim of the following study is to analyze the quality of life between children with brain injury through the application of aquatic therapy and play therapy inside the water. To carry this out, we have chosen a qualitative approach and a cross study. It will be attended by 15 children, aged between 8 and 10 years. Observation and interviews will be used to obtain all the information. It should be reminded that the findings could be different if the research was carried out in another context, due to the fact that we’ve deeply worked with the perception of the participants. | ca_ES |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 26 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.rights | Tots els drets reservats | ca_ES |
dc.subject.other | Dany cerebral -- Tractament | ca_ES |
dc.subject.other | Ludoteràpia | ca_ES |
dc.title | Els beneficis de la teràpia aquàtica en nens amb lesió cerebral | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_ES |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | ca_ES |
Fitxers en aquest element
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
-
Grau en Fisioteràpia [164]