Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributorUniversitat de Vic. Grup de Recerca en Interaccions Digitals
dc.contributor.authorNavarro Güere, Héctor
dc.contributor.authorGonzález Romo, Zahaira Fabiola
dc.contributor.authorMassana Molera, Eulàlia
dc.contributor.authorGarcía Medina, Irene
dc.contributor.authorContreras, Ruth S. (Ruth Sofhía)
dc.date.accessioned2013-11-20T10:51:01Z
dc.date.available2013-11-20T10:51:01Z
dc.date.created2012
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationNavarro, Hector; González, Zahaira; Massana, Eulàlia; García, Irene; Contreras, Ruth (2012)El consum multipantalla. Estudi sobre l’ús de mitjans tradicionals i nous per part de nens, joves, adults i gent gran a Catalunya. Quaderns del CAC. 38, Vol. XV (1) juny, pp. 87-96ca_ES
dc.identifier.issn2014-2242
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2442
dc.description.abstractDes de fa una dècada es parla de la convergència digital, que ha propiciat la conjunció de la informàtica amb els mitjans de comunicació i la interconnexió en xarxa. Actualment circulen amb facilitat suports vells i nous cada vegada més flexibles. La conseqüència per als usuaris és que avui disposen d’una varietat àmplia de continguts connectats permanentment en qualsevol lloc i en qualsevol moment, a través de diverses plataformes i amb una convivència rica i complexa. En aquest context, aquest article mostra les conclusions d’un estudi de camp sobre l’ús, el consum i les preferències de suports i de continguts de la comunicació digital per part de grups d’infants, de joves, d’adults i de gent gran a Catalunya.ca_ES
dc.description.abstractFor a decade, we have been talking about how digital convergence has permitted the entrance of computers in the media and their interconnection in the net. At the moment, old and new devices exist together and they are becoming more and more flexible. The consequence for the users is that today they have access to a wide variety of permanently connected content at any time and in any place, through several platforms that work together in a rich and complex way. In this context, the present investigation shows a field study based on children, young people, adults and senior citizens in Catalonia about the use and the preferences of devices and contents of digital communication.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent10 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherConsell de l'Audiovisual de Catalunyaca_ES
dc.rights(c) Consell de l' Audiovisual de Catalunya
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherXarxes socialsca_ES
dc.subject.otherComunicacions mòbils, Sistemes deca_ES
dc.subject.otherAlfabetització digitalca_ES
dc.titleEl consum multipantalla. Estudi sobre l’ús de mitjans tradicionals i nous per part de nens, joves, adults i gent gran a Catalunyaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES
dc.type.versioninfo:eu-repo/publishedVersionca_ES
dc.indexacioIndexat a CARHUS+ca_ES


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint