Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorMoya Ruiz, Marc
dc.date.accessioned2013-11-26T12:35:27Z
dc.date.available2013-11-26T12:35:27Z
dc.date.created2013-05-10
dc.date.issued2013-05-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2475
dc.descriptionCurs 2012-2013
dc.description.abstractAquest estudi té com objectiu conèixer els hàbits esportius dels alumnes del IES Isaac Albèniz de Badalona, no obstant els hàbits esportiu és un conjunt d’accions difícilment d’estudiar amb exactitud. Per tant l’estudi és centra principalment en conèixer el índex d’activitat física dels alumnes, el tipus d’activitat física que realitzen, els motius de pràctica i les barreres que dificulten la pràctica. La mostra analitzada és l’alumnat d’ESO que està format per 367 alumnes, 196 són nois i 171 són noies de 11 a 17 anys. El instrument de mesura utilitzat és una enquesta d’elaboració pròpia però amb referències del (MSD, 2011), aquesta enquesta s’ha administrat personalment als alumnes al principi de les classes d’educació física, posteriorment s’ha tractat les dades mitjançant el programa estadístic SPSS 20 per realitzar taules de contingència i gràfic de barres, finalment els resultats han mostrat una equivalència entre alumnes actius i no actius, que hi ha més percentatge de pràctica d’activitat física no organitzada que activitat física organitzada, que els principals motius de pràctica són la diversió i la salut, i que la falta de temps és la barrera que predomina més en els alumnes.ca_ES
dc.description.abstractThe aim of this study is to know the sports habits of the IES Isaac Albèniz’s students, in Badalona. However, the sports habits are a set of actions usually difficult to study with accuracy. This is the reason why the study focuses primarily on the physical activity index of these students: the kinds of sport they practice, the reasons of this practice and the barriers that make it difficult. The analyzed sample is the students of compulsory secondary education, consisting of 367 students, 196 boys and 171 girls, between 11 and 17 years old. To measure it, I made my own survey but I also used references of MSD (2011). I gave this survey to the students personally at the beginning of the physical education classes. Afterwards, the information has been treated by the statistical programme SPSS 20. Finally, the results have shown equivalence between active and non-active students. The non-organized physical activity has a bigger percentage than the organized physical activity and the main reasons to practice sport are the enjoyment and the health. Moreover, the lack of time is the principal barrier of the students.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent62 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherAdolescentsca_ES
dc.subject.otherExercicica_ES
dc.titleEstudi i anàlisi dels hàbits esportius dels alumnes de l’IES Isaac Albèniz de Badalonaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Ficheros en el ítem

 
 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir