Els usos d'internet, les xarxes socials i els jocs online, concretament els MMORPG
Visualitza/Obre
Autor/a
Data de publicació
2013-05Resum
L’objectiu d’aquest treball és descriure els riscos i les possibilitats d’Internet i les Web 2.0 i la
importància de com utilitzem Internet, les xarxes socials i els jocs de rol massius en línia
(MMORPG). A la recerca han participat 34 estudiants universitaris, els quals han respost un
qüestionari per determinar els usos, abusos, les conductes de risc i la possible addicció a
Internet o a alguna aplicació 2.0. Per últim, hi ha una proposta de disseny d’un projecte per a
la sensibilització d’educadors/es socials entorn d’aquestes eines.
The aim of this study is to describe the risks, the potential of the Internet and Web 2.0 tools
and the importance of how Internet, social networks and Massively Multiplayer Online Role-
Play Games (MMORPG) are used. The research involved 34 college students, who have
answered a questionnaire to determine the use, abuse, risky behavior and possible addiction
to the Internet or any Web 2.0 application. Finally, there is a design proposal for a project to
raise awareness among social educators about these tools.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Internet
Xarxes socials
Jocs de rols
Addicció a Internet
Estudiants universitaris
Pàgines
78 p.
Nota
Curs 2012-2013
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- Grau en Educació Social [110]
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/