Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació
dc.contributor.authorBernadó, Cristina
dc.contributor.authorComajoan, Llorenç
dc.contributor.authorBastons i Vilallonga, Núria
dc.date.accessioned2014-06-10T09:28:35Z
dc.date.available2014-06-10T09:28:35Z
dc.date.created2009
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationBernadó, C., Comajoan Colomé, L., & Bastons, N. (2009). Anàlisi factorial dels motius d'aprenentatge del català com a llengua segona i relació amb el nivell, el temps d'estada, l'edat i el centre d'estudi dels alumnes. Catalan Review, (22), 71-94.ca_ES
dc.identifier.issn0213-5949
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3117
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent24 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherNorth American Catalan Societyca_ES
dc.rights(c) North American Catalan Society, 2009
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherCatalà -- Aprenentatgeca_ES
dc.subject.otherLlengua segona -- Adquisicióca_ES
dc.titleAnàlisi factorial dels motius d'aprenentatge del català com a llengua segona i relació amb el nivell, el temps d'estada, l'edat i el centre d'estudi dels alumnesca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessca_ES
dc.type.versioninfo:eu-repo/publishedVersionca_ES
dc.indexacioIndexat a CARHUS+ca_ES


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint