Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorArisa Closas, Núria
dc.date.accessioned2014-10-10T09:49:04Z
dc.date.available2014-10-10T09:49:04Z
dc.date.created2014-05
dc.date.issued2014-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3386
dc.descriptionCurs 2013-2014
dc.description.abstractLa present investigació es fonamenta en l’anàlisi de la competència del professorat d’educació física envers un alumnat amb discapacitat. L’objectiu és tenir coneixement de com el professorat assoleix aquesta competència i detectar possibles mancances a través de la formació adquirida, la figura de suport a les classes i/o la implicació de la família de l’alumnat. S’han analitzat 4 professors que han tingut estudiants amb discapacitat entre el seu alumnat amb l’objectiu de relacionar les seves vivències i punts de vista amb les idees dels investigadors més rellevants que presento en el marc teòric. Els resultats obtinguts demostren, d’una banda, que a les universitats catalanes hi ha poca formació en aquest àmbit, de l’altra, que a la figura de suport tot i ser de gran ajut si l’administració la concedeix li manquen coneixements d’educació física i, finalment, que la implicació de la família de l’alumnat és, sovint, imprescindible. D’altra banda, també s’ha detectat que la formació universitària va enfocada a un alumnat “estàndard”, i, respecte la figura de suport, cal destacar la reivindicació del professorat per exercir el dret a decidir sobre la necessitat o no d’aquesta figura.ca_ES
dc.description.abstractThis study is based on the analysis of the competencies of physical education teachers regarding students with disabilities. The goal of this study is to determine how teachers achieve these competencies as well as to detect possible deficiencies through the education that they have received, the figure of the support person in class and the family involvement. I have analysed four professors who have had students with disabilities in order to compare their experience and points of view to the most relevant researchers’ ideas, which I present in the theoretical framework. The results show, first of all, that Catalan universities do not offer much training in this field. Secondly, they also show that a support person is very helpful when the administration provides one; however, they 3 lack of physical education training. Finally, it is proven that family involvement is often essential. On the other hand, it has been found that higher education focuses mainly on “standard” students. Regarding the support person, it is important to point out the teachers’ demands to decide whether this figure is necessary or not.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent48 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherDiscapacitats mentalsca_ES
dc.subject.otherEducació físicaca_ES
dc.titleAnàlisi de la competència del professorat d'educació física davant l'alumnat amb discapacitatca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Fitxers en aquest element

 
 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix