Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorBueno i Repiso, Cristina
dc.date.accessioned2014-10-14T12:04:42Z
dc.date.available2014-10-14T12:04:42Z
dc.date.created2014-05
dc.date.issued2014-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3420
dc.descriptionCurs 2013-2014ca_ES
dc.description.abstractAquest treball presenta una investigació realitzada sobre les estratègies psicològiques de màrqueting que utilitzen les grans empreses que gestionen els supermercats per atraure als consumidors i augmentar les seves vendes. L’objectiu de la investigació es centra en conèixer més a fons com es dóna, en particular, una estratègia de màrqueting - l’estratègia de posicionament- a la cadena de supermercats Mercadona, i esbrinar el comportament i el grau de consciència dels consumidors davant aquesta estratègia. L’estudi s’ha realitzat al Mercadona de Montcada i Reixac al mes de Gener del 2014. Per tal de realitzar aquesta investigació, s’ha enquestat a 180 consumidors de Mercadona i s’ha realitzat una entrevista en profunditat al responsable de màrqueting d’aquest supermercat. Els resultats obtinguts un cop realitzat l’estudi indiquen que les estratègies de màrqueting que empra Mercadona – concretament l’estratègia de posicionament- condicionen la compra dels consumidors i les seves actituds, no obstant, els consumidors coneixen l’estratègia i els missatges que emet Mercadona per modificar el comportament dels clients i augmentar les seves ventes.ca_ES
dc.description.abstractThis study shows an investigation about how supermarkets companies use psychological strategies in marketing in order to attract consumers and increase their sales. The aim of the investigation is focused in knowing deeply how a specific marketing’s strategy (positioning strategy) is accomplished by Mercadona’s group, and find out the consumer’s behavior and conscience level in front of this strategy. The study has been made at Montcada i Reixac’s Mercadona during January’s 2014. To make this investigation, 180 Mercadona’s consumers had been polled and the marketing manager of this supermarket had been in-depth interviewed. The results obtained at the end of the study shows that marketing strategies used by Mercadona (specifically positioning strategy) are conditioning consumer’s purchases and their attitudes. However, consumers are aware about the strategy and the messages that Mercadona emit to modify their client’s behavior and increase their sales.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent51 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherMàrquetingca_ES
dc.subject.otherConsumidors -- Conductaca_ES
dc.subject.otherSupermercatsca_ES
dc.titleEstratègies psicològiques de màrqueting : Supermercat Mercadona i l'estratègia de posicionamentca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint