Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorCalvente i Cerdà, Concepción
dc.date.accessioned2014-10-14T12:26:52Z
dc.date.available2014-10-14T12:26:52Z
dc.date.created2014-05
dc.date.issued2014-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3421
dc.descriptionCurs 2013-2014ca_ES
dc.description.abstractEl principal objectiu del treball que es presenta a continuació ha estat investigar la visió estereotipada que actualment es troba present en la nostra societat sobre l’etapa de l’adolescència, tenint en compte la perspectiva dels propis adolescents i dels seus progenitors. En tot moment s’ha volgut identificar com es perceben els adolescents, com creuen que són percebuts i com realment són percebuts. De la mateixa manera que també s’han volgut copsar les possibles discrepàncies i semblances entre les visions presentades per ambdós col·lectius. En dita investigació, participaren 213 adolescents d’entre 15 i 19 anys, estudiants de 4rt d’E.S.O, 1r i 2n de Batxillerat d’un institut del municipi de Pollença (Mallorca, Illes Balears), als quals se’ls va administrar un qüestionari sobre l’adolescència, i dues famílies amb fills adolescents, amb els quals es va realitzar un grup de discussió. Els resultats manifesten la presència d’estereotips, però les característiques associades a aquests diuen no ser viscudes en la majoria dels casos.ca_ES
dc.description.abstractThe main objective of this academic work was to investigate the nowadays stereotyped vision of our society about the stage of adolescence, taking into account the perspective of the parents and the adolescents themselves. We wanted to identify how adolescent perceive themselves, how they think they are perceived and how are they actually perceived. In the same way, we wanted to capture the possible discrepancies and similarities between the perceptions of both collectives. 213 adolescences between 15 and 19, students of 4th year of compulsory secondary education and students of 1st and 2nd of secondary education of the institute of Pollença (Mallorca, Balearic Islands) participated in this investigation. They were given a questionnaire about the adolescence stage and two families with adolescent children, with whom the discussion group was hold. The results show the presence of stereotypes, but they also show that the characteristics associated to these stereotypes are not experienced in most cases.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent261 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherAdolescènciaca_ES
dc.subject.otherJovesca_ES
dc.subject.otherEstereotips (Psicologia social)ca_ES
dc.titleAproximació a l'estudi i anàlisi comparatiu de la transmissió de creences, estereotips i prejudicis referents a l'adolescència entre generacionsca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Ficheros en el ítem

 
 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir