Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Departament de Pedagogia
dc.contributor.authorDomingo Peñafiel, Laura
dc.date.accessioned2014-10-15T07:30:32Z
dc.date.available2014-10-15T07:30:32Z
dc.date.created2014-04-01
dc.date.issued2014-04-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3429
dc.description.abstractAmb el títol “Contribucions pedagògiques inclusives de l’escola rural. Un estudi de cas” aquesta tesi té com a principal objectiu aprofundir en els elements de l’escola rural i de les aules multigrau que poden promoure la inclusió. Concretament té la voluntat d'esbrinar les dimensions que caracteritzen les pràctiques educatives inclusives, així com els elements específics de l'escola rural i de les aultes multigrau. Paral•lelament també pretén explorar, descriure i analitzar el concepte “d’escola rural”, fugint de generalitzacions a partir de l’anàlisi de definicions mitjançant la història conceptual. El procés de recerca s'ha desenvolupat mitjançant un estudi de cas de caire etnogràfic a l'escola rural de Rellinars, des d'un enfocament construccionista. En la tesi doctoral s'exposa des de la fonamentació conceptual i teòrica de referència centrada en la inclusió i l'escola rural, fins al desenvolupament del propi estudi de cas, l'anàlisi així com també les principals conclusions obtingudes.ca_ES
dc.description.abstractTitled "Contributions to inclusive pedagogies in rural schools. A case study” this dissertation's main aim is to elaborate on the elements of rural schooling and multi-grade classrooms that can promote inclusion. To this end, it intends to elaborate on the dimensions that characterize inclusive educational practices, as well as the elements that are specific to rural schools and multi-grade classrooms. In addition, it explores, describes and analyses the concept of "rural school", by reviewing the historical use of the term and thereby escaping generalizations. The research was had a social constructionist perspective and took the form of an ethnographic case study carried out in a rural school in Rellinars, Catalonia, Spain. The dissertation opens with a conceptual and theoretical framework for considering inclusion and rural schooling, then introduces the case study, followed by the analysis and a discussion of the main conclusions that were drawn from the research process.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent324 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherUniversitat de Vicca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEscoles ruralsca_ES
dc.subject.otherEducació inclusivaca_ES
dc.titleContribucions pedagògiques de l'escola rural. La inclusió a les aules multigrau : un estudi de casca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisca_ES
dc.identifier.dlB-9550-2014
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES
dc.contributor.directorSancho, Juana Ma.
dc.contributor.directorSimó, Núria


Files in this item

 
 
 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint