Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorMiguel i Aparicio, Aïda
dc.date.accessioned2014-10-15T12:05:01Z
dc.date.available2014-10-15T12:05:01Z
dc.date.created2014-05
dc.date.issued2014-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3434
dc.descriptionCurs 2013-2014ca_ES
dc.description.abstractL’objectiu principal d’aquest projecte és analitzar les diferències i semblances que hi ha entre les concepcions dels professors que treballen fent servir l’aprenentatge cooperatiu a l’aula, les d’aquells que no ho fan i les dels seus alumnes, respecte l’educació inclusiva i l’aprenentatge cooperatiu. També s’analitzarà si el temps que porta un professor treballant cooperativament a l’aula influeix en aquestes concepcions. Per tal de fer això es realitza un estudi de cas múltiple, a través set d’entrevistes a professors i tres focus groups amb alumnes. Aquets subjectes provenen de de tres escoles d’educació primària de Mataró les quals s’han seleccionat en funció del grau d’experiència que tenen aquestes amb l’aprenentatge cooperatiu. Els resultats d’aquests estudi ens mostren algunes línies de treball per analitzar les diferències en les concepcions del professorat i els alumnes en funció del grau en que aquests fan servir l’aprenentatge cooperatiu.ca_ES
dc.description.abstractThe main objective of this project is to analyze the differences and similarities among the conceptions of teachers who work using cooperative learning in class, the ones who do not use it, and their students; in relation to inclusive education and cooperative learning. We will also analyze if the period of time that a teacher spends to work cooperatively in the classroom influences on these conceptions. In order to know this, we made a study of multiple cases interviewing seven teachers and three focus groups with students. These last subjects are from three primary schools in Mataró. These schools have been selected depending on the level of experience they have with cooperative learning. The results of this study show that there are different conceptions among the teachers and the students depending on the degree that the cooperative learning is used.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent149 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació inclusivaca_ES
dc.subject.otherAtenció a la diversitatca_ES
dc.subject.otherEnsenyament -- Treball en equipca_ES
dc.subject.otherTrastorns de l'aprenentatgeca_ES
dc.titleConcepcions i pràctiques dels professors sobre l’aprenentatge cooperatiu i la inclusióca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Ficheros en el ítem

 
 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir